نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف بیش از 135 میلیارد ریال کالای قاچاق و 3 تن انواع موادمحترقه + عکس

سردار “کیوان ظهیری” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت: در 48 ساعت گذشته با تلاش ها و اقدامات تخصصی ماموران انتظامی غرب استان تهران، با اجرای 300 فقره حکم قضائی، 300 سارق دستگیر که 174 نفر از آنان دارای سوابق متعدد سرقت بودند.

وی تصریح کرد: کشف 52 فقره انواع کلاهبرداری و دستگیری 32 نفر کلاهبردار حرفه ای از سطح 6 شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج مهم این مدت بود.

فرمانده انتظامي غرب استان تهران با اشاره به کشف 103 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، گفت: در این مدت 612 فقره انواع سرقت مخصوصا سرقت های خشن، توسط ماموران پلیس کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف 135 میلیارد ریال کالای قاچاق، تصریح کرد: در این راستا 20 نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار ظهیری با اشاره به کشف 400 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، بیان داشت: در طول این مدت 158 نفر خرده فروش و 15 نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر و 209 دستگاه خودرو مربوط به قاچاقچیان و فروشندگان مواد افیونی توقیف شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در طی 48 ساعت گذشته 137 نفر ارازل و اوباش دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی به چهارشنبه آخرسال، ماموران انتظامی 3 تن انواع مواد محترقه را در سطح شهرستان های غرب استان تهران کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: در طول 2 روز گذشته 14 قبضه سلاح گرم کشف، 4 متهم در این زمینه دستگیر و همچنین یک باند قاچاق سلاح نیز منهدم شد.

سردار ظهیری با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و آمادگی کامل پلیس برای این ایام، گفت: در این راستا 80 دستگاه خودرو انتظامی جهت تقویت ناوگان پلیس در اجرای طرح های نوروزی به یگان های انتظامی اختصاص یافت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از شهروندان خواست: تا در صورت مشاهده موارد مشکوک  موضوع را با شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است؛ با هماهنگي هاي انجام شده با مقام قضائي، تمامي متهمان پس از تکميل پرونده به دادسرا معرفي شده تا به جرائم آنها رسيدگي شود.







خروج از نسخه موبایل