نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرد حیوان آزار دستگیر شد

سرهنگ سید نظام موسوی رئیس پلیس فتا غرب استان تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر رصدهای انجام گرفته در راستای پیشگیری و مقابله با نشانگاه ها و عاملان ترویج خشونت در شبکه های اجتماعی، فیلمی دلخراش منتشر شده است که در آن مردی در یک حرکت غیرانسانی به همراه آزار و اذیت اقدام به کشتن یک قلاده سگ کرده است.
وی ادامه داد: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.
این مقام انتظامی بیان کرد: این فیلم در همان ساعت اولیه انتشار، توسط کارشناسان پلیس فتا غرب استان تهران رصد شده و بلافاصله به صورت پرونده ای ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
سرهنگ موسوی در تشریح جزئیات دستگیری این فرد حیوان آزار افزود: کارشناسان پلیس فتا با بررسی فنی موفق به شناسایی متهم مورد نظر شدند و پس از هماهنگی های لازم با مقام قضایی ضمن دستگیری متهم، وی را به پلیس فتا غرب استان تهران منتقل کردند.
وی با اشاره به اینکه متهم به این اقدام غیرانسانی و خشن اعتراف کرد از تحویل وی به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی پرونده اش خبر داد.
رئیس پلیس فتا غرب استان تهران تصریح کرد: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد؛ مضاف بر این که از منظر اعتقادی و انسانی نیز این گونه رفتارها مذموم بوده و پلیس به شدت با هر گونه رفتار خشن که ترویج خشونت را در پی داشته باشد مقابله کرده و برخورد قانونی می کند.

خروج از نسخه موبایل