نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سیاست جمهوری اسلامی ایران مقاومت فعال است/ صنایع هوایی یک صنعت پویا، فعال، مبتکر و خودکفاست

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز دوشنبه ١١ اسفندماه در آیین الحاق و تحویل دهی انواع هواپیماهای نظامی ترابری سنگین و بالگرد به نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اینجا باید از مجموعه صنایع هوایی و کارکنان وزارت دفاع تشکر کنم که همیشه در کنار مطالبات و نیازهای ما حرکت می کنند؛ بر همین اساس امروز شاهد تحویل دهی تعداد متنوعی از هواپیماها و موتورها بودیم.
وی ادامه داد: به فضل الهی صنایع هوایی یک صنعت پویا، فعال، مبتکر و خودکفاست که کاملاً قابل اطمینان و اتکا برای بخش های عملیاتی است، امروز ۱۳ مورد تحویل داشتیم، اما پشت این ماجرا ماه ها خلاقیت، ابتکار و نوآوری را می بینیم که با این خلاقیت ها بهینه سازی و ارتقا داشته ایم و البته همکاری با شرکت های دانش بنیان که افق های روشنی را برای ما به همراه خواهد داشت.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تجهیزات تحویل شده امروز توسط وزارت دفاع به نیروی هوایی ارتش افق روشنی است که در حوزه فعالیت های علمی و پشتیبانی شاهد هستیم که قطعاً در ارتقای توان دفاعی کشور ما نقش بالایی دارد و ما از مرزهای کشورمان به بهترین شکل و جانانه دفاع خواهیم کرد.
امیر نصیرزاده سیاست جمهوری اسلامی ایران را مقاومت فعال دانست و گفت: مقاومت فعال یعنی درجا نزدن و پیشرفت که ما این موضوع را در صنایع دفاع به وضوح مشاهده می کنیم.

خروج از نسخه موبایل