نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اجرای طرح ضربت 3 / کشف 180 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق

سردار “کیوان ظهیری” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت: با اجراي طرح عملیاتی “ضربت 3 ” با هدف دستگیری سارقان، مالخران و کشف کالای قاچاق در 6 شهرستان تابعه غرب استان تهران در 72 ساعت گذشته، 96 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

وی با اشاره به کشف 10 میلیارد ریالی انواع لوازم شوینده های تقلبی، تصریح کرد: کشف 48 فقره انواع کلاهبرداری و دستگیری 24 نفر کلاهبردار از سطح 6 شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامي غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگي مقام قضائي با اجرای بیش از 180 حکم قضائی،537 فقره انواع جرائم سرقت کشف شد، بیان داشت: در راستای اجرای این طرح  332 سارق دستگير شدند که 166 نفر آز آنها سارق بار اولی بودند.

سردار ظهیری با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح 24 باند بزرگ سرقت و جرائم خشن منهدم شدند، بیان داشت: در طول اجرای این طرح 2 فقره قتل فجیع کشف و 11 نفر قاتل نیز دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اينکه اجراي طرح عملیاتی “ضربت 3 ” در غرب استان تهران به طور مستمر و جدي در حال پيگيري است، گفت: کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش 180 میلیارد ریال در شهرستان های غرب استان تهران از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: از زمان اجرای طرح ضربت 2، در 45 روز گذشته تا شروع طرح ضربت 3، تعداد چهار هزار و 555 فقره انواع سرقت کشف و دو هزار و 544 سارق نیز دستگیر شدند.

سردار ظهیری در پایان از شهروندان خواست: تا در صورت مشاهده موارد مشکوک  موضوع را با شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است؛ با هماهنگي هاي انجام شده با مقام قضائي، تمامي متهمان پس از تکميل پرونده به دادسرا معرفي شده تا به جرايم آنها رسيدگي شود.









خروج از نسخه موبایل