نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

هفتمین روز جشنواره فیلم فجر به روایت عکس

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.

در هفتمین روز از جشنواره دو فیلم سینمایی «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی به نمایش درآمد. 

فیلم سینمایی «گیج‌گاه» با حضور جمشید هاشم‌پور، حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، فرهاد آییش، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، سیاوش چراغی‌پور و … ساخته شده است. 

در خلاصه این فیلم سینمایی آمده است: «گیج‌گاه نوستالژیک نیست، حالی‌است که دیگر نیست.» تهیه این فیلم سینمایی را ولی‌اله مدنی و حنیف سروری برعهده داشتند.

فیلم سینمایی «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی و تهیه‌کنندگی علی مصفا درباره یک اتفاق است: «سارا به همراه همسرش حامد و دختر خردسال‌شان به یک عروسی در شمال ایران دعوت شده‌اند، اما حامد به دلیل مشکلات کاری نمی‌تواند به این سفر برود و این سرآغاز اتفاقی است که زندگی سارا را دگرگون می‌کند.»

سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، آزیتا حاجیان، امیررضا رنجبران، صدف عسگری، محمد حیدری و بازیگر خردسال آیلین جاهد و بقیه عوامل در برج میلاد حاضر شدند اما حسن پورشیرازی به عنوان بازیگر و علی مصفا در مقام تهیه‌کننده به عنوان غایبان نشست خبری این فیلم به شمار می‌روند. 



خروج از نسخه موبایل