نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

افتتاح ۸۰ پروژه به مناسبت دهه فجر در شهریار/ بیش از ۷ هزار شغل ایجاد شد

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۸۰ پروژه عمرانی در حوزه های مختلف با اعتباری بالغ بر ۹۲۰۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان شهریار افتتاح و به بهره برداری می رسد.

در هشتمین روز از ایام دهه فجر ۴ طرح عمرانی در حوزه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی با حضور محسنی بندپی استاندار تهران افتتاح و کلنگ زنی شد.
در این مراسم دبیرستان ۱۵ کلاسه شهید فخری زاده با اعتباری بیش از ۵۷ میلیارد ریال در زمینی به مساحت پنج هزار و ٧٠٠ مترمربع در شهرک وایین، خانه فرهنگ کرشته با اعتباری بالغ بر ١١٠ میلیارد ریال در مرکز شهریار همچنین مجموعه استخر شهدای غواص «شاهد شهر» با اعتباری بیش از ۵۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
در این روز کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث کلانتری شهرک جعفریه شهریار نیز به زمین زده شد.
نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح ۸۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۲۰۰ میلیارد تومان اظهار کرد: این پروژه ها در حوزه های صنعتی، آموزشی، تولیدی، خدماتی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی بود که بخش عمده آن مربوط به سرمایه گذاری اقتصادی بخش خصوصی بود.
وی میزان تعهد تعیین شده اشتغال شهرستان شهریار در سال ۹۹ را ۶ هزار و ۹۹۰ شغل عنوان کرد و افزود: طبق برنامه ریزی و تلاش انجام گرفته تاکنون ۷ هزار و ۱۲۷ شغل محقق شده و این به معنای تحقق ۱۰۲ درصدی اشتغال در شهرستان شهریار است.



خروج از نسخه موبایل