نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مراکز توانبخشی بهزیستی شهرستان ملارد

همزمان با دهه مبارک فجر و به مناسبت میلاد باسعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن مراسم جشنی در مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان یگانه جهت افزایش روحیه شادی در بیماران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد ، داود خادم رئیس اداره ضمن تبریک این روز گفت: برگزاری اینگونه مراسم در مراکز توانبخشی با توجه به شرایط روحی بیماران میتواند نقش موثری در بهبود وضعیتشان و نیز افزایش روحیه این افراد داشته باشد.
وی افزود: اقدامات بسیاری توسط مراکز نگهداری در شهرستان صورت میگیرد که تمامی این امور با نظارت کارشناسان واحد نظارت حوزه توانبخشی و نیز مسئول مدیریت عملکرد بصورت آنلاین و در مواقع ضروری حضوری انجام میشود .
خادم در پایان ضمن تاکید بر اهمیت اجرای برنامه های شاد و مفرح در مراکز توانبخشی نگهداری از افراد دارای معلولیت گفت : درحال حاضر بیش از 1300 بیمار در مراکز توانبخشی بیماران اعصاب و روان، ذهنی ، سالمندان و … در شهرستان ملارد نگهداری و امور مربوط به درمان این افراد توسط کادر متخصص مستقر در مراکز و پیگیری مدیریت و مسئول فنی صورت میپذیرد.
شایان ذکر است این مرکز از سال 97 تاکنون با ظرفیت نگهداری 50 بیمار فعال و حدود 18 نفر پرسنل که شامل : پزشک، پرستار، مددکار، کارشناس ، بهیار و …. میباشند مشغول ارائه خدمات هستند.



بهز
خروج از نسخه موبایل