نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار

کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار

ضمن اهدا تقدیرنامه‌ای از سوی دکتر محسنی بندپی استاندار تهران به طاهری فرماندار شهریار و تقدیر از عملکرد شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار، شورای آموزش و پرورش شهریار حائز رتبه برتر در استان تهران شد.

خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران تقدیرنامه دکتر محسنی بندپی استاندار تهران به طاهری فرماندار شهریار اهدا شد و طی آن شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار حائز رتبه برتر استانی شد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای نورالله طاهری
فرماندار محترم و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار

با سلام و تحیت

قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش بر اساس مبانی، ارزش‌ها و اهداف تعلیم و تربیت اسلامی با استفاده از توانمندی‌های محلی و منطقه‌ای در پاسخ به نیازها و مطالبات جامعه پویایی اسلامی الگوی تازه در شیوه مدیریت و بهبود نظام تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت مردمی و بسط و گسترش مشارکت همه جانبه مردم، مسئولین و نهادها ارائه نموده است.

 لذا ضمن تبریک سالروز تصویب این قانون مترقی با عنایت به حضور ارزشمند جنابعالی در جلسات شورای آموزش و پرورش به کسب رتبه برتر استانی از زحمات و تلاش‌های جنابعالی تقدیر و تشکر می‌نمایم.

 امید است با اتکال به خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ضل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در جهت رشد و شکوفایی و استقلال علمی فرهنگی و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

خروج از نسخه موبایل