نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مشروح خبر ۵ آبان – اخطار شبکه بهداشت برای برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی

آئین تجلیل از خانواده معظم شهدای فرهنگی شهرستان شهریار با حضور طاهری فرماندار شهریار برگزار شد. به گزارش خبر شهر ، آئین تجلیل از خانواده معظم شهدای فرهنگی و آموزش و پرورش شهرستان شهریار امروز با حضور خانواده معظم شهدا، طاهری فرماندار شهریار، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌‌های تهران، معاون مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های تهران و سایر مسؤولان امر در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

طاهری فرماندار شهریار در این مراسم ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم اظهار داشت: شهدای ما با الگوگیری از فرهنگ و تفکر حسینی با میلی به ظواهر دنیایی جان شیرین خود را در راه اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند و امروز و با توجه به وضعیت پراهمیت کشور، تلاش برای حفظ و زنده نگه داشتن سیره شهدا از وظایف مهم مسوولین کشور است.

وی افزود: شهدای فرهنگی نماد فرهنگ و تفکر حاکم بر جامعه آموزش و پرورش کشور است و اینکه معلمان عزیز در هر سنگری چه سنگر تربیتی و چه سنگر دفاع از میهن مشغول جهاد هستند.

بازدید میدانی شهردار شهریار از پروژه های عمرانی و خدماتی

روز دوشنبه ۵ آبان ماه سال جاری مهندس کاویانی شهردار شهریار به همراه نجفی و اسماعیل زاده از اعضاء شورای اسلامی شهر و معاونت فنی وعمرانی از پروژه های عمرانی و خدماتی در حال احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک المهدی،مدرسه ۱۲کلاسه شهرک وائین،تقاطع غیر همسطح میدان بسیج ،استخر دو قلوی خیابان معلم و ساختمان ادارات خدمات رسان امیریه بازدید بعمل آورده و روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها را مورد بررسی قرار دادند.

🔴 برگزاری جلسه تقویت و توسعه کمکهای مومنانه در شهر اندیشه

اخطار شبکه بهداشت ودرمان شهریاردر خصوص برگزاری انتخابات اتحادیه ها

خروج از نسخه موبایل