نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اخبار ویژه۲۱ مهر از غرب استان تهران +فیلم مراسم «پویش سراسری لبخند رضایت» در شهریار برگزار شد

مراسم «پویش سراسری لبخند رضایت» پیش از ظهر دوشنبه با حضور محمد صیدلو، مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران و سردار عباس مطهری، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در در مجتمع امام خمینی (ره) شهریار برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی و کمک‌های نقدی به نیازمندان و گروه‌های هدف آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

گفتنی است که «پویش سراسری لبخند رضایت» با مشارکت وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان بسیج فرهنگیان، برگزار شده است.

لازم به ذکر است که از اهداف برگزاری این پویش راستای کمک به هم نوعان و رفع بخشی از مشکلات بوده که در دو فصل پاییز و زمستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبر شهر علیرضا کاظمی ظهر دوشنبه در مراسم آغازین «پویش سراسری کشوری لبخند رضایت» که در مجتمع آموزشی امام‌خمینی (ره) شهریار برگزار شد با بیان اینکه فرهنگیان کشور از ابتدای رزمایش مواسات تا کنون ۱۰۰ میلیارد تومان کمک نقدی کرده‌اند، اظهار داشت: انفاق بزرگترین راهکار برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است.

کاظمی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج همواره در همه مراحل و روزهای سخت به کمک مردم آمده‌اند گفت: ما به وجود این ارگان‌ها افتخار می‌کنیم و راه اندازی این مراسم‌ها برای اشاعه فرهنگ در جامعه بسیار با اهمیت است و باید کمک‌های مومنانه به یک فرهنگ تبدیل شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: همدلی و دستگیری از اقشار آسیب دیده جامعه از طریق کمک مومنانه یکی از راه‌هایی است که امید را در دل اقشار کم برخوردار زنده نگه می‌دارد.

اخبار باغستان :بازدید فرماندار، رییس واعضای شورای اسلامی شهر وشهردار از پروژه مشارکتی میدان میوه وتره باز بزرگ شهر باغستان.

بازدید از پروژه سالن همایش ها واجتماعات شهرداری باغستان
توسط فرماندار، شهردار امام جمعه، رییس واعضای شورای اسلامی

اخبار شهر اندیشه :

طی نشستی با حضور علی ملکی شهردار، یعقوب وکیلی رئیس شورای اسلامی ،وحید شهبازی معاون خدمات شهری و علی عبدالهی مدیر روابط عمومی شهراندیشه از زحمات و تلاش‌های سرهنگ سید کریم موسوی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت ویژه غرب استان تهران تقدیر گردید

شهردار اندیشه از آغاز عملیات ایمن سازی و بروز رسانی چراغ های چشمک‌زن ‌و هشدار دهنده راهنمایی و‌ رانندگی در تقاطع های اصلی شهر اندیشه خبر داد

خروج از نسخه موبایل