نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

همه ما در تامین و حفظ آرامش شهر مسئولیم و باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم

سومین جلسه شورای هماهنگی شهرداران و بخشداران در سال ۹۹ با حضور فرماندار شهرستان شهریار، مدیران عامل و روسای هیات مدیره تعاونی های  شهرستان و وکلای آنها در محل شهرداری شاهدشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار فرماندار شهرستان شهریار ضمن قدردانی از اقدامات شهرداران، بخشداران و معاونین آ نها در شرایط سخت کنونی که با تمام توان پای کار ایستاده اند بر لزوم دقت نظر بر تشخیص مسائل و مشکلات شهری تاکید داشت و گفت: شهرداران با دقت نظر مشکلات شهر را رصد کنند و با توجه به صرفه و صلاح شهرستان و مردم اقدام به ارائه راهکار نمایند. همه ما در تامین و حفظ آرامش شهر مسئولیم و باید پاسخگوی خواسته های به حق مردم باشیم.

این جلسه ضمن بررسی میزان اجرای مصوبه های جلسات قبل شورای هماهنگی، به مواردی چون ضرورت توجه به تعریض محور رزکان به اسکمان، تکمیل مسیر میدان نماز به سمت دینارآباد، تاکید بر برنامه های خاص و پروژه های قابل افتتاح، تعیین زمین های قابل تفکیک با کاربری تجاری و اختصاص آن ها برای ساخت مدارس و اقدامات مستمر در خصوص ستاد ملی کرونا پرداخت و مصوبات تنظیم و لازم الاجرا دانسته شد.

شهرداران نیز از اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا در سطح شهرها و همچنین پروژه های عمرانی در حال اجرا یا برنامه ریزی گزارشاتی را ارائه دادند.

خروج از نسخه موبایل