نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مشکلات را احصاء و صورتجلسات را لازم الاجرا می دانیم. حرف مردم نباید زمین بماند

جلسه احصاء هسته های مسئله محور، مطالبه گری، گفتمان سازی و ارائه راهکارهایی در این خصوص با حضور طاهری فرماندار شهرستان شهریار، حشمتی مسئول ناحیه بسیج استان تهران و رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاهی، دهقان مسئول مطالبه گری بسیج استان تهران، دالوندی مسئول بسیج خواهران بسیج دانشجویی استان تهران و اسدی مسئول بسیج دانشگاه آزاد شهریار و صباشهر در محل فرمانداری شهریار برگزار شد.

  بنا بر این گزارش حاضرین جلسه ضمن بیان مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی- امنیتی و روانشناختی موجود در سطح شهرستان خواستار تشکیل هسته های دانشجویی با هدف حل معضلات بر اساس نظام اسلامی و  با توجه به پایه های علمی و نیروهای جوان در بسیج استان و شهرستان شده و حمایت فرماندار شهرستان را در این خصوص بسیار حائز اهمیت دانستند.
 
نماینده عالی دولت در جلسه بسیج دانشجویی با بیان اقدامات صورت گرفته در زمینه های مطالبه گری مردم در موضوعات مختلف از روند پیشرفت پیگیری ها تا حصول نتایج برای جلب رضایت مردم اظهاراتی داشت و مواردی چون مهاجر پذیر بودن شهرستان شهریار را از موارد قابل توجه در ایجاد مشکلات در سطح شهرستان بر شمرد.

طاهری تصریح کرد: از آنجایی که شهرستان شهریار میزبان مهاجرانی از کل کشور می باشد دارای فرهنگ ها و آداب متفاوتی است و زیر ساخت های مطالعه شده در شهرستان پاسخگوی این حجم مهاجر نیست، شهریار یک شهرستان است اما ارائه خدمات در حد استان.

وی با بیان این مطلب که دانشجویان و دانشگاهیان می توانند با ارائه برنامه های مدون و مشخص به هدایت و ساماندهی شهر کمک کنند گفت: اگر برنامه محور باشیم و در چارچوب عمل کنیم از گرفتاری ها رها می شویم. ایشان همچنین تاکید کرد: برنامه های فرهنگی و آموزشی را تدوین کنید و برای اجرای آن ها برنامه ریزی داشته باشید و این کلید کل مشکلات است.

این کاریست که  ما در شورای اداری انجام می دهیم، مشکلات را احصاء و صورتجلسات را لازم الاجرا می دانیم. حرف مردم نباید زمین بماند، ما با جدیت پای کار هستیم.  

خروج از نسخه موبایل