نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

محرومیت مردم شهرستان از حق آبه سد کرج باید جبران گردد

جلسه بررسی حق آبه آب های سطحی شهرستان شهریار با حضور طاهری فرماندار شهریار، حق وردی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، رضوی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره منابع آب استان تهران، بختیاری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آبفای استان تهران، اکبریان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آبفای غرب استان تهران و سایر مسئولین مرتبط در محل فرمانداری شهریار برگزار گردید.
 
بنا برر این گزارش؛ حق وردی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در این نشست  با برشمردن دلایل ایجادکننده کم آبی دشت شهریار با صراحت گفت: حق آبه مطالبه به حق مردم شهریار می باشد. دشت شهریار تشنه است و باید از تمامی امکانات و دانش مدیریتی بهره جست تا از مرگ این دشت جلوگیری شود.

حق وردی  محرومیت مردم شهرستان از حق آبه سد کرج را انکار ناپذیر خواند و گفت: باید تخصیص منابع با توجه به میزان جمعیت صورت پذیرد و این حق از دست رفته جبران گردد.

نماینده حوزه مشق تصریح نمود: تمامی زیرساخت ها شهرستان شهریار فراموش شده است و از لحاظ حق آبه نیز این محجوریت انکارناپذیر است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: مسئولین باید نگاه ویژه و دلسوزانه تری به این منطقه داشته باشند چراکه  افزایش حق آب شرب تهران منجربه کاسته شدن از حق آبه مسلم مردم این منطقه گردید و امروز شاهد نگرانی هایی در این خصوص در سطح شهرستان می باشیم.
 
لذا، اگر دغدغه جبران این کاستی ها را داشته باشم و در فکر اجرای پروژه هایی مدیریتی برای هدایت آب های شرب و کشاورزی از منطقه های مطالعه شده و قابل انتقال به این شهرستان باشیم جای بسی امیدواری می باشد که دشت شهریار همچنان نگین سبز انگشتری غرب استان تهران بماند که در غیر این صورت با مرگ این دشت مواجه خواهیم بود.

خروج از نسخه موبایل