نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

حضور فرماندار شهرستان شهریار در اولین نشست روسای اتحادیه های اتاق اصناف شهرستان شهریار در سال ۹۹

 اولین نشست روسای اتحادیه ها و اعضای اتاق اصناف شهرستان شهریار با حضور مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار، دکتر حق وردی نماینده منتخب مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، مصلحی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، حیدری رئیس اتاق اصناف شهریار، اعضای هیئت رئیسه و روسای اتحادیه های شهرستان در محل سالن جلسات اتاق اصناف شهریار برگزار شد.



بنا بر این گزارش؛ در این نشست فرماندار شهرستان شهریار ضمن تشکر از تمامی صنوف به لحاظ همکاری با مجموعه دولت در خصوص مسائل و مشکلات موجود در سال گذشته، از همدلی، همراهی، همکاری و تلاش بازاریان، کسبه، اتحادیه ها و اصناف در مدیریت بحران های به وجود آمده ابراز خرسندی نمود.




نماینده عالی دولت نقش بازاریان را در طول تاریخ نقشی ماندگار دانسته که اقدامات سیاسی- فرهنگی و اقتصادی آن ها همواره در ایجاد امنیت و آرامش چشمگیر و تاریخ ساز بوده است.





در ادامه مهندس طاهری از اقدامات صورت گرفته در روند کنترل بیماری کووید ۱۹ ابراز رضایت نموده و شهرستان شهریار را از جمله شهرستان های موفق در عرصه مدیریت، تدبیر  و ساماندهی صنوف در سطح استان دانسته که رتبه بالایی را در این امر کسب نموده است که با وجود چنین دستاوردهایی اما همچنان تلاش مضاعف برای حل موضوعات و مسائل پیش رو مورد نیاز است.





وی با بیان این مطلب که فعالیت صنوف باید به گونه باشد که بتوان پاسخگوی نیاز مردم با وضعیت سخت اقتصادی و معیشتی بود، به تفکیک فعالیت های صنوف مجاز و غیر مجاز تاکید نموده رفع مشکل چندگانگی قیمت محصولات و نظارت بر سطح کیفی محصولات ایرانی را برای جلب رضایت مردم را از مهم ترین مسائل دانست و در الویت کار قرار داد.

خروج از نسخه موبایل