نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ١۵ خرداد

مهندص طاهری فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و فرا رسیدن قیام خونین و دردآور ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، پیام تسلیت صادر کرد و ضمن عرض تسلیت رحلت جانگذاز رهبر کبیر انقلاب به مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی بویژه مردم شریف، متدین و ولایی شهرستان شهریار، سالروز قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشت.



بنا بر این گزارش؛ متن کامل پیام نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۱۴خرداد سالروز وداع غم انگیز با رهبری بزرگ و یگانه شخصیتی است که نام و یاد او به عنوان احیاگر اسلام و بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی، همواره بر تارک تاریخ زرین و پرافتخار این سرزمین می‌درخشد.

اشراف بی نظیر امام راحل (ره) به مسائل بین الملل و تلاش برای گسترش پرچم اسلام و عدالت در جهان و کمک به خارج کردن ملت‌های مظلوم از چنگال استکبار بر کسی پوشیده نیست چرا که امام عزیز از همان ابتدا اعتقاد بر پوشالی بودن قدرت‌های استعماری داشتند و همگان شاهدند که امروز چهره واقعی و ضعیف دولت‌های استعماری بیش از پیش نمایان شده است.

امروز به فضل الهی انقلاب اسلامی، این یادگار ماندگار امام راحل (ره) با رهبری داهیانه خلف صالحش، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) دوران بلوغ خود را سپری کرده و مسیر روشنی را برای ساخت تمدن اسلامی با تکیه بر نیروی عظیم مردمی، در چارچوب علم و ایمان مشخص نموده است.

اینجانب سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران، بخصوص مردم متدیّن و انقلابی شهرستان شهریار، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و امیدوارم به یاری حق، بیرق سرافراز انقلاب اسلامی ایران که با خون بسیاری از مردم شریف این سرزمین به اهتزار درآمده است، توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به دست پرامید آخرین منجی عالم بشریت برسد.

طاهری
فرماندار شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل