نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

روحانی: دربرابر همه پزشکان و پرستاران تعظیم می‌کنیم

حجت الاسللام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در آیین افتتاح قطعه ۲و ۳ آزادراه شهید همت-کرج گفت: قطعه ۲ و ۳ این آزادراهکه امروز افتتاح شد در آغا این دولت تنها سه در صد عملیاتی بود و ۹۷ درصد بقیه در این دولت تامین اعتبار و اجرا شد.

وی افزود: سالها بود که مردم از این آزادراه عبور می کردند اما با تابلوی انتهای آزادراه مواجه می شدند اما انشا الله از پنجشنبه مردم می توانند از این آزاد اه استفاده کنند. من به مردم استان البرز تبریک می گویم که در ماههای اخیر سه پروژه مهم  در این استان را افتتاح کردیم. یکی از آنها مترو هشتگرد بود و یکی دیگر هم آزادراه تهران شمال بود که قدرت مهندسی مهندسین عزیز کشور ما را نشان می دهد. سومین پروژه هم این پروژه بود که در آستانه سال جدید افتتاح شد. از نوروز دو سال پیش آقای نوبخت به ما می گفت این آزادراه انتهای سال افتتاح می شود اما به لطف خدا امروز پس از تاخیر این پروژه هم افتتاح شد.

روحانی ادامه داد: از این فرصت استفاده کرده و از پزشکان و پرستاران عزیز و کارد درمانی که جان بسیاری از هم‌وطنان را نجات دادند تشکر می کنم و برای همه بیماران آرزوی شفا می کنیم و در برار همه پزشکان و پرستاران تعظیم می کنیم. امسال جسم ما از اماکن متبرکه فاصله دارد اما روح ما از همیشه به آنها نزدیک تر است. ملت ما همیشه روزهای سخت را گذرانده است و انشا الله از این روزها هم عبور می کند و ملت ما مشکلاتی که در پایان سال ۹۸ ایجاد شد را جبران می کند.

رئیس جمهور تصریح کرد: ادامه این آزادراه تا اتوبان کرج قزوین هم خیلی اهمیت دارد و امیدواریم تا سال ۹۹ این پروژه هم افتتاح شود. با ساخت این چنین پروژه هایی قیمت زمین های اطراف آن زیاد می شود و اگر این زمین ها مربوط به دستگاه های دولتی و یا نیروهای مسلح است باید هزینه آن را بپردازند.

خروج از نسخه موبایل