نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اطلاعیه شماره ۶ ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان شهریار

به دلیل شیوع ویروس کرونا و تقارت با آن با چهارشنبه آخر سال و امکان برگزاری مراسمات مرتبط با این روز، جلسه کمیته امنیتی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان شهریار تشکیل شد و در اطلاعیه شماره ۶ این کمیته، از اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان تقاضا کرد، جهت حفظ سلامتی و جان خود و خانوادهایشان از حضور در تجمعات و اماکن شلوغ و پرجمعیت در چهارشنبه آخر سال جدا پرهیز کنند.

بنا بر این گزارش؛ متن این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:

بدین وسیله از اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان تقاضا داریم جهت حفظ سلامتی و جان خود و خانوادهایشان از حضور در تجمعات و اماکن شلوغ و پرجمعیت در چهارشنبه آخر سال جدا پرهیز کنند. لذا ضرور توجه و تلاش همگانی برای قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس کرونا در چنین ایامی دو چندان است.
با توجه به تمرکز کادر پزشکی و درمانی بر انجام مراقبت از بیماران کرونایی، مصدومین احتمالی چهارشنبه آخر سال علاوه بر عدم امکان بهره مندی مناسب از امکانات درمانی، در معرض خطر جدی ابتلا به کرونا قرار خواهند گرفت.
بنا بر این مشارکت عمومی شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان عزیز و فهیم شهرستان شهریار در این موضوع مهم بسیار کارگشا و موثر خواهد بود. بدیهی است مراجع قانونی نیز با متخلفان برخورد صحیح و مناسب خواهند کرد.

کمیته امنیتی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان شهریار
۹۸/۱۲/۲۶

خروج از نسخه موبایل