نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ستاد مقابله با کرونا ویروس در شهرستان شهریار

با توجه به افزایش گسترده انتشار ویروس کرونا در شهرستان شهریار و تهدید سلامت شهروندان عزیز در صورت بی اعتنایی به تو صیه های بهداشتی فردی و عمومی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان شهرایر دامنه تعطیلی واحدهای صنفی پنجگانه تحت پوشش اتحادیه های طلا فروشان،کیف و کفش ،تلفن همراه،پوشاک ،تالار،رستوران و اغذیه فروشی ها (قهوه خانه ها،فست فود،کافی شاپ ها، بستنی و آبمیوه فروشی ها) را تا اطلاع ثانوی به کل شهرستان شهریار تعمیم داده و اداره صنعت و معدن شهرستان شهریار و اداره نظارت بر اماکن عمومی غرب استان تهران ،شهرداریها و بخشداریها مکلف به نظارت بر اجرای این اطلاعیه می باشند. استمرار طرح جمع آوری دست فروشان و برخورد با متخلفین مورد تاکید و انتظاراست .بدیهی است تعطیلی بازار در شرایط فعلی ،صرفا منحصر به فعالیت اتحادیه های صدر الاشاره می باشد.
فعالیت قنادی ها مشروط به پیش بینی و ارائه امکانات ضدعفونی به مشتریان و صرفا عرضه شیرینی خشک و آجیل بسته بندی خواهد بود .
کلیه صنوف به ویژه فروشگاههای زنجیره ای و عرضه کنندگان مواد غذایی و اقلام سلامت محور، موظف به ارائه امکانات ضدعفونی به مشتریان میباشند .

.

ستاد مقابله با پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل