نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رضا غلامی،در رابطه با پیشگیری انتشار کرونا در شهرستان شهریار خبر داد

رضا غلامی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از انتشار آن در سطح شهرستان، از ابلاغ محدودیت‌هایی به شهرداری ها و بخشداری ها و اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان خبر داد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار با بیان اینکه فعالیت کلیه اماکن متبرکه و آرامستان های شهرستان شهریار در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال با اعمال محدودیت هایی همراه خواهد شد، افزود: شهرداری ها می بایست با استقرار نیروهای خود در محل های مشخص شده نسبت به مسدود کردن درب های ورودی و خروجی اماکن متبرکه و آرامستان های سطح شهرستان اقدام کرده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته عمل نمایند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه در صورت همکاری آحاد مردم با تصمیمات اتخاذ شده توسط مسئولین در سطح شهرستان، به زودی شاهد کاهش ابتلاء به کرونا ویروس و در نهایت ریشه کن کردن آن خواهیم بود خاطرنشان کرد: همه باید درخصوص این مشکل دغدغه مند بوده و موارد بهداشتی و پیشگیرانه را رعایت کرده و در حد توان خود همکاری و تلاش کنند.

غلامی همچنین با آرزوی غفران الهی برای همه از دست رفتگان و اسیران خاک از مردم فهیم و عزیز شهرستان شهریار تقاضا کرد اجرای این سنت پسندیده را به آینده ای نزدیک و به پایان شرایط فعلی موکول نمایند.

خروج از نسخه موبایل