نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

لیست نهایی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در شهریار،قدس و ملارد ۲۸ نفره شد

 نورالله طاهری اظهار داشت؛طبق لیست نهایی نامزد های تایید صلاحیت شده شورای نگهبان و وزارت کشور درحوزه انتخابیه شهریار،قدس وملارد در بیست و سوم بهمن ۹۸ با یک لیست ۳۰ نفره اعلام و رقابت نامزدها در شهرستان ها آغاز شد.

فرماندارشهرستان شهریار گفت: پس از لیست نهایی ۳۰ نفره دو نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسامی رسما انصراف خود را اعلام کرده و طبق تاییدنهایی لیست تغییراتی ایجاد شد.

وی افزود:آقایان کرم اصفهانی و حسن اختری دو  نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که انصراف خود را رسما اعلام نمودند و با توجه به این انصراف لیست نهایی تایید شده در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۹۸  یک لیست ۲۸ نفره می باشد و آگهی اسامی آن منتشر و به اطلاع نامزدها رسیدواز این تاریخ رقابت بین ۲۸ نامزدصورت می گیرد.

فرماندار شهریار به عنوان رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهریار،قدس و ملارد اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم در شهرستان های تحت نظارت برای یک انتخابات سالم و پرشور با حضور حداکثری مردم فهیم و انقلابی پای صندوق های رای انجام شده است و امیدوارم شاهد انتخابات خوبی باشیم.

طاهری در پایان صلابت و سلامت انتخابات را در گروی اجرای قانون دانست و افزود: انتخابات و اعتماد شهرندان مهم ترین سرمایه کشور است و هیچ تفکری برتر از برگزاری انتخابات اهمیت ندارد و همه ما تنها امانت دار اعتماد مردمی برای برگزاری انتخابات باشکوه، سالم و هدفمند هستیم و باید با صیانت از آرای مردمی به بهترین وجه پاسخگوی اعتماد برقرار شده باشیم.

خروج از نسخه موبایل