نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری مراسم گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در فرهنگسرای مهر تهران

،  درمورخه بیست و ششم بهمن   ماه از ساعت ۱۶ درفرهنگسرای مهر تهران انجمن ادبیات داستانی شهریار با همکاری انتشارات نظری و مدیریت فرهنگسرای مهر اقدام به برگزاری جشن میلاد دخت نبی اکرم (ص) و گرامیداشت روز زن را باحضور بانوان نویسنده و شاعربرگزار نمود .

این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید وسرود جمهوری اسلامی آغاز و در ادامه سالار فر کارشناس فرهنگی وهنری فرهنگسرای مهر ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن به حاضرین ازبرپایی این برنامه و همکاری با انجمن ادبیات داستانی شهریار ابراز رضایت نمود .

استاد قاسم نخجوانی مسئول انجمن ادبی مکتب شهریار نیز بهمین مناسبت اشعارزیبایی را قرائت گرد .

ژیلا بهاری مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیز در سخنانی باتشکر از اشرف السادات سادات مسئول انجمن ادبیات داستانی که از فعالترین انجمنها می باشد آمادگی اداره رابمنظور همکاری دربرگزاری مراسم در مناسبتهای ملی و مذهبی بیان داشت .

مریم یوسفی نویسنده وراوی شاهنامه فردوسی در سهنانی بااشاره به مقام مادر افتخارات کسب شده در عرصه فرهنگ وادب را مرهون دعای خیر مادر بیان کرد .

در ادامه اجرای دو تراک به خوانندگی سامانلو و شعر خوانی شاعران نویسنده لعیا واسع حق دوست ، زکی زاده ، آرام شهنواز ، اسماعیل دادرس وخانم آریا از سایر برنامه های مراسم بود .

استاد نصر از فعالان انجمن ادبی نیز به اجرای آواز و غزل پرداخته و حاج کریم نظری مدیر مسئول انتشارات نظری ضمن تبریک میلاد دخت نبی اکرم (ص) و روززن به بیان ویژگیهای خلقت زن از منظر آیات قرآن مطالبی را بیان داشت .

در بخش پایانی از بانوان نویسنده با اهدای لوح سپاس و کتاب نفیس تجلیل بعمل آمد .

خروج از نسخه موبایل