نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

766 هزار متر مربع فضای ورزشی به کشور افزوده می شود

دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه افتتاح پروژه مجموعه دهکده ورزشی آفتاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ٢۶ هزار باشگاه ورزشى فعال در سطح کشور داریم که توسط بخش خصوصى تکمیل شده و به بهره بردارى رسیده اند.

وی با بیان این که خوشبختانه در عرصه ورزش مشارکت بخش خصوصی بسیار مناسب است، افزود: حدود ۸ هزار باشگاه طی ۳ سال گذشته ایجاد شده و توسعه پیدا کرده است.

سلطانی فر عنوان کرد: امروز ۲ سالن و یک زمین چمن در مجموعه دهکده ورزشی آفتاب افتتاح می شود که اعتباری حدود ۲۰۰ میلیارد ریال به آن اختصاص داده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این پروژه و مجموعه ۲۹۴ پروژه ای که در استان های مختلف در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری می رسند، موجبات رضایت و شادی مردم فراهم شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تکمیل پروژه های نیمه تمام بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان در قانون برنامه ششم و در بودجه سالیانه، ظرفیت های بخش خصوصی را هم در نظر می گیرد و در تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز با استفاده از این ظرفیت و توان، پروژه های زیادی را توسط بخش خصوصی تکمیل و بهره برداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در تکمیل پروژه ها هم از سرمایه های دولتی استفاده شده و هم از منابع بخش خصوصی استفاده می شود و همه اینها در مجموع کمک خوبی کرده که امروز وضعیت زیرساخت های ما در کشور وضعیت مناسبی باشد

خروج از نسخه موبایل