نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آیت‌الله قاسم: جهان اسلام مسئول است راه را بر معامله قرن مسدود کند

آیت الله عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین در بیانیه‌ای با ننگ و عار خواندن معامله قرن، از ملت‌های مسلمان خواست تا راه را بر این معامله مسدود کنند.

در بیانیه رهبر شیعیان بحرین آمده است: معامله شرمساری، ننگ و خیانت که به نام معامله قرن خوانده می‌شود، یکی از معاملات تحریف شده‌ای است که به نهایتِ زشتی و وخامت رسیده و این هم از تولیدات محور شرارت به رهبری آمریکا و اسرائیل است که هویت و حیات ملت ما را هدف قرار داده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: (معامله قرن) گامی شرورانه است که اگر ملت‌های جهان اسلام راه را بر آن باز کنند، اجرایی می‌شود و اگر راه را بر آن ببندند، جلوی آن گرفته خواهد شد و همگان مسئول بستن این راه هستند. آری ملت‌های مسلمان قادر به این کار هستند؛ در صورتی که تصمیم بگیرند و برای آن تلاش کنند و آنچه را که در توان دارند در راه خدا قربانی کنند، قادر به انجام این کار خواهند بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز سه شنبه (هشتم بهمن) در کنفرانسی مشترک در کاخ سفید، از طرح شوم به اصطلاح صلح خاورمیانه، موسوم به معامله قرن رونمایی کردند.

خروج از نسخه موبایل