نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پنجمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان شهریار برگزار گردید+عکس

به گزارش خبرنگار خبرشهر، امروز اول بهمن ماه ۱۳۹۸ در سالن جلسات فرمانداری شهرستان شهریار جلسه ای در راستای ساماندهی امور جوانان شهرستان شهریار با حضور دستگاه های نظارتی و مدیریتی و همچنین اعضاء اتاق نخبگان جوان شهرستان شهریار برگزار شد .
گفتنی است که در ابتدای جلسه فوق خانم دکتر یزدانی در راستای موضوعات پیش روی جوانان پس از ازدواج آموزه های ارزشمندی را به سمع و نظر حضار ایراد نمودند و سپس اداره بهداشت و درمان شهرستان شهریار به ایراد گزارش عملکرد ۹ماهه در حوزه امور جوانان پرداخت که نکات قابل توجهی در حوزه های بازدارنده های درمانی، دوره های آموزشی برگزارشده ، حضورهای موفق در نمایش‌ها و همایش ها و همچنین فرهنگ سازی های انجام شده در این راستا نیز در این جلسه ارائه شد.
در ادامه جلسه فرصتی به جوانان حاضر در جلسه فضایی داده شد تا با ایراد موضوعاتی دغدغه های روز جوانان و نوجوانان شهرستان شهریار را مطرح نمودند که میتوان به ایجاد اتاق فکر جوانان، برنامه ریزی هفته جوان

در آخر هم نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار با دقت نظر موضوع جلسه عنوان کرد : توجه به جوان در نظام جمهوری اسلامی جزو تاکیداتی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود تا جوانان ما با موضوعات مختلف آشنا شوند و باید به موضوعات جوانان توجه ویژه گردد .
وی ادامه داد: جوان امور باید رسالت شخصی سپرده شده به وی را شناسایی کند و در محور رسیدن به این مهم تلاش کنند و البته شرایط اولیه نیز در دستگاهها و مراکز ذیربط باید آماده و فراهم گردد تا وی بتواند با مقدمات در نظر گرفته شده شرایط بهتری را سپری کند تا با آموزشهای مختلف بستر بهتری را برای فردای خود و دیگران فراهم آورد .
طاهری افزود : امروز جوانان ما، کسانی که خود همت مرده آمد و خود را پیدا کردند به هیچ عنوان بیکار نیستند و در محیط پیرامون خود موضوعات و مشغله های مناسبی را ایجاد کرده اند و از آن درحال بهره گیری نیز هستند .
وی افزود : وقتی جوانی جوهره اصلی خود را به صورت واقعی بشناسد و با برنامه ریزی های انجام شده این استعداد و موضوع پردازش شود و در مسیر صحیح خود قرار گیرد میتواند زندگی جوان و جوانان را با تغییرات باالقوه ای روبرو خواهد ساخت.
فرماندار شهریار ادامه داد : اگر مجموعه ای در شهری و نقطه ای احداث شده و در حال انجام اموراتی در حوزه جوانان هست باید شرایط را به گونه ای ویژه جوانان طراحی کند که او بتواند موضوعات مختلف را با رشد و تلاش روزمره و دائمی تنها میتوان موفق شد.
وی افزود: جوانان و فعالین در عرصه جوانان باید بدانند که هر کسی در این عرصه فعال باشد تلاش بسیار را باید سرلوحه خود کند تا نتیجه ای مثبت را دریابند.

خروج از نسخه موبایل