نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

هیچ هم افزایی در ادارات شهریار وجود ندارد/ مسئول جهادی می خواهیم نه مدیر کم کار

به گزارش خبرنگار خبر شهر، حمید عسگری پور با اشاره به اینکه وضعیت کنونی جامعه ما نیازمند مدیری جهادی است، اظهار داشت: در ادارات اگر کارها و امور تکراری باشد، نباید توقع داشته باشید که نتیجه جدیدی حاصل شود.

– از مسئولان جهادی و‌ پاک دست برای خدمت به مردم تمام قد حمایت می کنیم

وی افزود: متاسفانه هم اکنون بسیاری از ادارات شهرستان بار خود را بر دوش شهرداریها می اندازند، در واقع هر زمان کاری از آنها به عنوان وظیفه ذاتی مطالبه می شود، می گویند که شهرداری باید انجام دهد که این بهانه غیرقابل توجیه است چون وظایف شهرداریها کاملا مشخص است.

– برخی ادارات به وظایف ذاتی خود عمل نمی کنند

این مسئول با اشاره به اینکه در مکاتبات مکرر به این مهم تاکید شده، عنوان کرد: در این راستا برغم تلاش برخی از مدیران در شهر، برخی از ادارات متاسفانه به وظایف ذاتی خود عمل نمی کنند که باید این مهم رسیدگی شود.
عسگری پور ادامه داد: یکی از مشکلات ویژه در سطح شهرستان، راه های مواصلاتی مانند محور چیتگر و بلوار امام حسین(ع) است که هر روز کشته می دهد اما تاکنون اقدامی در راستای ایمن سازی آنها انجام نشده است.

– برخی مدیران هیچ عملکردی ندارند/ باید مدعی العموم وارد شود

دادستان شهرستان شهریار از این مشکل که تعدادی از ادارات به معنای واقعی کار نمی کنند و هیچ عملکردی ندارند، گله کرد و گفت: در این زمینه باید مدعی العموم وارد عمل و فکری برای آنها کند.
وی یادآور شد: از تمامی مسئولان ادارات شهرستان تقاضا دارم که برنامه ها و راهکارهای خود را برای ماه ها و سالهای آینده در حوزه کاری خود ارائه دهند تا بتوان طبق برنامه، شهر را توسعه داد.

– هم افزایی بین ادارات شهریار وجود ندارد

این مسئول متذکر شد: متاسفانه هم اکنون هیچ گونه هم افزایی بین ادارات شهرستان وجود ندارد، تقسیم کاری نیست و مسئولان جزیره ای عمل می کنند.

حمید عسگری پور اظهار داشت: همان طور که می دانید مطابق قانون مجازات اسلامی، عدم انجام تعهدات توسط مدیران و مسئولان جرم است که در این زمینه به صورت جدی در خیلی از این موضوعات ورود کردیم که ممکن است که خوشایند برخی افراد نباشد.

دادستان شهریار از همدلی و هم افزایی به عنوان دو نیاز اصلی شهرستان نام برد و گفت: هم اکنون معضلات و چالش ها در شهر بسیار زیاد است و ما تمام قد در اختیار تمامی ادارات، مسئولان و شهروندان هستیم و از مسئولان جهادی و‌ پاک دست برای خدمت به مردم تمام قد حمایت می کنیم.

 

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل