نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری جلسه معرفت افزایی بسیج جامعه پزشکی درشبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار

در این جلسه که جمعی از اعضای بسیج جامعه پزشکی شهرستان شهریار دران حضور داشتند جناب آقای دکتر بحر العوم معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه و رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی معاونت بهداشت به بیان مباحث دینی و عرفانی پرداخت.

دکتر بحرالعلوم با طرح پرسش درخصوص لزوم وجود باور و یا عدم دینداری در زندگی بشر به چالش های امروز جامعه جهانی اشاره کردند و لزوم وجود دین در زندگی انسان و رسالت انبیا و واولیاء الهی را برشمردند.

دکتر بحرالعلوم به این نکته تاکید نمودند که برای شناساندن راه روشن زندگی و مسیر دستیابی به سعادت و کمال دنیوی و اخروی،خداوند پیامبران و امامان را به عنوان راهنمافرستادند که انسان از بهترین مسیر و در سریعترین زمان ممکن به سرمنزل مقصود برسد و همه ما موظف هستیم برای اینکه به طی مسیر صحیح خود و خانواده خود کمک کنیم ابتدا دین را از طریق درست شناخته و مفاهیم آنرا به فرزندان و اطرافیان خود انتقال دهیم .

دکتر بحرالعلوم با معرفی چند اثر غربی درخصوص مفاهیم مربوط به آخر الزمان و مهدویت به لزوم فعالیت در این زمینه برای تبیین صحیح اهداف دشمنان اسلام و پاسخگویی صحیح به شبهات اشاره کردند و در انتها  مطالعه کتاب شیعه در اسلام علامه طباطبایی را پیشنهاد دادند .

 

خروج از نسخه موبایل