نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

قیمت دلار، سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ | افزایش قیمت طلا و ارز

به گزارش خبرنگار خبرشهر به نقل از اقتصادنیوز، امروز دلار در بازار تهران مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار تهران که ۲ روز پیش تا ۱۱,۲۴۰ (یازده هزار و دویست و چهل ) تومان رسیده بود، امروز – دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ مصادف با ۲۸ اکتبر ۲۰۱۹ – با رشد ۰.۰۸ درصدی به ۱۱,۲۵۰ (یازده هزار و دویست و پنجاه ) تومان رسید. یورو امروز با کاهش ۰.۰۵ درصدی، از ۱۲,۴۵۳ (دوازده هزار و چهارصد و پنجاه و سه ) تومان به ۱۲,۴۴۶ (دوازده هزار و چهارصد و چهل و شش ) تومان رسید.

هر اونس طلا در بازار خارجی هم ۱,۵۰۵ (یک هزار و پانصد و پنج ) دلار قیمت خورد.

حواله درهم امارات در بازار دوبی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که حواله امارات در بازار دوبی که ۲ روز پیش تا ۳,۰۷۵ (سه هزار و هفتاد و پنج ) تومان رسیده بود، امروز – دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ مصادف با ۲۸ اکتبر ۲۰۱۹ – با کاهش ۰.۳۲ درصدی به ۳,۰۶۵ (سه هزار و شصت و پنج ) تومان رسید.

آخرین قیمت دلار و ارزهای رایج

امروز دلار آمریکا در بازار آزاد بین ۱۱۲۳۰ تا ۱۱۲۵۰ تومان خرید و فروش شد و به این ترتیب اندکی افزایش قیمت را در نرخ بازگشایی تجربه کرد. قیمت دلار کانادا  ۸۶۴۲ تومان و  دلار استرالیا  نیز ۷۷۷۷ تومان است.

همچنین بهای  یورو  ۱۲۵۰۰ تومان،  پوند انگلیس  به ۱۳۹۰۰ تومان،  فرانک سوئیس  ۱۱۵۰۰ تومان،  یوان چین  ۱۶۰۰ تومان و  لیر ترکیه  ۲۰۷۰ تومان قیمت‌گذاری شد. هر  ۱۰۰۰ دینار عراق  امروز تا ۹۶۵۰ تومان قیمت خورد.

امروز دو ماه ۱۳۹۸ صرافی ملی  نرخ رسمی خرید و فروش دلار و یورو را به شرح زیر اعلام کرد:

  قیمت خرید دلار آمریکا:  ۱۱,۰۵۰ تومان          قیمت فروش دلار آمریکا:  ۱۱,۱۵۰ تومان

  قیمت خرید یورو:  ۱۲٫۳۵۰ تومان                     قیمت فروش یورو:  ۱۲,۴۰۰ تومان

آخرین قیمت طلا و سکه

ظهر امروز دو سکه طرح جدید  ۳ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان و سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان قیمت خورد. قیمت نیم‌سکه ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان بوده است. سکه گرمی هم با قیمت ۸۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

از سوی دیگر بهای اونس طلا در بازار جهانی  حدود ۱۵۰۷ دلار بود و در بازار داخلی هر  مثقال طلای آبشده تا رقم یک میلیون و ۷۳۵ هزار تومان به کاهش یافت که این رقم معادل هر  گرم طلای ۱۸ عیار  حدود ۴۰۰ هزار تومان است.

خروج از نسخه موبایل