نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تورنمنت بین‌المللی تکواندوی صربستان|نایب قهرمانی ملی‌پوشان تکواندو با کسب ۶ مدال طلا، نقره و برنز

به گزارشخبرنگار خبرشهر  و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هجدهمین تورنمنت بین‌المللی صربستان در رده سنی  بزرگسالان با حضور ۲۸۵ هوگوپوش ساعاتی پیش (یکشنبه – ۵ آبان ماه) در شهر بلگراد برگزار شد.

تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان به منظور کسب امتیاز در راستای ارتقای رنکینگ المپیکی که سال پیش از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است با شش هوگوپوش در این رویداد حضور پیدا کرده است.

آرمین هادی‌پور (وزن ۵۸- کیلوگرم)، فرزان عاشورزاده (وزن ۶۳- کیلوگرم)، سروش احمدی (وزن ۶۸- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن ۷۴- کیلوگرم)، سجاد مردانی (وزن ۸۷+ کیلوگرم) و سعید رجبی (وزن ۸۷+ کیلوگرم) هوگوپوشان اعزامی به این رویداد بودند.

در پایان این رقابت‌ها با کسب دو مدال طلای (احمدی و حسینی)، یک نقره (هادی‌پور)، ۳ برنز (عاشورزاده، مردانی و رجبی) و ۲۰ امتیاز مردان ملی‌پوش تکواندوی کشورمان موفق شدند عنوان نایب قهرمانی را کسب کنند. این رده‌بندی براساس مجموع تیمی مردان و زنان محاسبه شده است.

براساس این گزارش، مکزیک با سه مدال طلا، یک نقره و ۲۴ امتیاز قهرمان شد و استرالیا با دو مدال طلا و ۱۴ امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

تیم ملی تکواندوی ایران در این رقابت‌ها تنها در بخش مردان نماینده داشت.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به‌عنوان سرمربی و علی‌محمد بسحاق و وحید عبدالهی به‌عنوان مربی است.

این مسابقات G1 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳٫۶۰  امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

 

خروج از نسخه موبایل