نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری همایش پلیس و اصناف در فرمانداری قدس

به گزارش خبرنگار خبرشهر به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی، همایش پلیس و اصناف با هدف قدردانی از حافظان امنیت و ایجاد همدلی بیشتر بین پلیس و اصناف در مرکز همایش های فرمانداری قدس برگزار گردید.
در این همایش، کمالی رییس اتاق اصناف شهرستان قدس گفت: اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرستان به منظور شناسایی و اخذ مجوز و قانونمند شدن فعالیت های صنفی صورت گرفته است و با همدلی و همیاری مردم و مسئولان در آینده شاهد نظم و رونق فعالیت های اقتصادی شهر باشیم.
سرهنگ فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان نیز با تاکید بر اینکه هدف همه اقدامات پلیس با هدف ایجاد امنیت عمومی انجام می شود، گفت: امنیت مهم ترین رکن پویایی و شکوفایی جامعه است و تعاریف متفاوتی از آن ارائه می گردد ولی ما بر اساس آموزه های اسلامی امنیت را اطمینان از زایل نشدن حق از طریق نامشروع و ایجاد فرصت های برابر برای همه برای دستیابی به حقوق خود می دانیم.
حسین چناقچی، رییس شورای اسلامی شهر قدس نیز در این همایش بیان داشت: گام های مهمی در سطح شهر از طریق شورای اسلامی در جهت تقویت اصناف صورت پذیرفته است و خوشحالم که عضوی از جامعه صنفی شهر قدس هستم.
وی افزود: مشکل مربوط به دریافت گواهی عدم سوپیشینه در سطح شهر نیز حل شده است و شهروندان شایسته آنند که خدمات مناسب را با توجه به زیرساخت ها در شهر خود دریافت نمایند.
در پایان حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار نیز به تفسیر واژه امنیت و نقش آن در رونق اقتصادی پرداختند و بیان داشت: امنیت پدیده ای مردمی است و نا امنی هم سر رشته از مردم می گیرد و این به معنای انکار ..

 

خروج از نسخه موبایل