نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر به میزبانی شیراز

به گزارش  خبرنگار خبرشهر به نقل از خبرگزاری تسنیم، در این نشست محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضا در چهارمین جلسه هیئت رئیسه اعلام کرد که برنامه ریزی و استراتژی فدراسیون از سوی هیئت رئیسه ترسیم می‌شود و کادر اجرایی ملزم به اجرایی برنامه ها است.

سپس مددی گزارشی از جلسه با کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و بازدیدی که از شهرستان شیراز و امضای تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان استان فارس را داشت، ارائه کرد. در ادامه اعضای هیئت رئیسه نقطه نظرات خود را اعلام و در پایان جلسه موارد زیر مورد تصویب قرار گرفت:

* مقرر شد برنامه ریزی جهت برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر از ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان شیراز انجام‌ و تفاهم نامه­‌­ای بین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و فدراسیون بدمینتون منعقد شود.

* با توجه به ارائه گزارش از سوی ابراهیم راضی رئیس هیئت بدمینتون استان فارس از برنامه‌های آن استان در خصوص نحوه برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر، تمامی شرایط فدراسیون مورد قبول اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قرار گرفت.

* مقرر شد کمیته اقتصادی فدراسیون در خصوص راهکارهای درآمدزایی در جلسه بعدی گزارش خود را ارائه دهد.

 

خروج از نسخه موبایل