نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار قدس؛ رشد جمعیت در قدس به تناسب ایجاد زیرساخت ها، همیشه چندگام جلوتر است

لیلا واثقی سرپرست فرمانداری شهرستان قدس به صورت سرزده از نحوه خدماترسانی دو مرکز بهداشتی و درمانی به شهروندان بازدیدکرد.
طی این بازدید، دکتر واثقی ضمن گفت و گو با مدیریت و پرسنل خدماتی و درمانی این درمانگاه ها، از کیفیت و کمیت دریافت خدمات درمانی شهروندان نیز مطلع شد.
این مقام مسوول تاکید کرد: باید سطح کیفی و کمی خدمات به مراجعه کنندگان در این مراکز درمانی ارتقاء یافته و سطح رضایت مندی شهروندان نیز افزایش یابد.
واثقی با بیان اینکه شهر قدس از نظر  وجودمراکز درمانی و بیمارستانی با مشکلاتی مواجه است؛ خاطرنشان کرد:  درشهر قدس، رشد جمعیت به تناسب ایجاد زیرساخت ها و نیازهای مردم، همیشه چندگام جلوتر بوده و این موضوع چالش هایی را هم برای مسئولان و هم مردم ایجاد کرده است.
سرپرست فرمانداری قدس با اشاره به اینکه تا پایان سال ۹۸ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی قدس با پیگیری و مساعدت مسئولان بالادستی به مرحله بهره برداری خواهد رسید؛ تصریح کرد: این مهم اگر طبق وعده مسوولان در زمان تعیین شده محقق شود، به طور حتم، خیلی از مشکلات درمانی و بهداشتی و رفت آمد مردم به دیگر مراکز درمانی در نقاط مختلف استان تهران کاهش خواهد یافت.
وی درپایان خاطرنشان کرد: تمام دغدغه و تلاش ما کاهش مشکلات مردم این شهرستان در تمام حوزه ها بوده و تا محقق شدن آن نیز در حد وسع و توان و اعتبارات موجود تمام قد ایستاده و از هیچ کوششی فروگزار نخواهیم کرد.

خروج از نسخه موبایل