نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرمانداران و بخشداران بر اساس قانون، انتخاباتی سالم و پرشور را به نحو صحیح مدیریت کنند

در ادامه سلسه جلسات آموزشی بخشداران استان تهران، نهمین جلسه آموزشی بخشداران استان تهران با حضور حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، علیخانی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و محمدی مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران، مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار، معاونین فرمانداری شهریار، بخشداران مرکزی و جوقین شهرستان شهریار و تمامی بخشداران استان تهران در سالن جلسات فرمانداری شهریار برگزار شد.

بنا بر این گزارش؛ شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در این جلسه با تسلیت به مناسبت ایام محرم الحرام، با اشاره به افتتاحیه های خوب صورت گرفته در سراسر استان تهران در هفته دولت با وجود شرایط دشوار اقتصادی و اعتباری گفت: از مسئولینی که در این خصوص تلاش کردند و با برنامه ریزی اقدامات قابل قبولی را به انجام رسانده اند تشکر می نماییم و امیدواریم این روند ادامه دار باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با اشاره به موضوع انتخابات سال جاری، تاکید کرد: اعتقاد داریم، انتخابات باید بر اساس روال قانونی و طبق تاکیدات مقامات عالی کشور صورت بگیرد و ما موظف هستیم قانون را که توسط مجلس شورای اسلامی تدوین شده است، به نحو مطلوب اجرا نماییم که لازمه این امر تسلط بر قوانین و برداشت درست از قانون میباشد که فرمانداران و بخشداران ما میبایست به این موضوع توجه نموده و در جلسات مرتبط، با اتکاء این امر حرف اصولی و نهایی را بیان نمایند.

حسن بیگی با تاکید بر ایجاد وحدت رویه و هماهنگی میان مسئولین انتخابات در هر شهرستان خاطرنشان کرد: باید در جلسات مرتبط با انتخابات به نقطه ای برسیم که اگر سوالی از ما پرسیده شد بصورت متحد و یک جواب ارائه دهیم که با هم افزایی صورت بگیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با تشریح وظایف ذاتی و وظایف ملی مسئولین برگزار کننده انتخابات در سطح وزارت کشور بیان اشت: وظیفه ذاتی ما برگزاری انتخابات سالم و بر اساس قانون است که ما را مکلف میکند از آرای مردم صیانت کنیم و وظیفه ملی ما تلاش در جهت مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی آرام و بدون دردسر با داشتن شور و هیجان خاص خود میباشد.

حسن بیگی با بیان اینکه انتخابات امسال اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمنان در جنگ اقتصادی که به راه انداخته اند کاملا روشن است و قصد دارد با فشار، اقتصا ایران را فروبپاشد و مخالفت ها را از داخل کشور آغاز کند و انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه برخی گمان میکنند با زدن دولت و یا تضعیف آن به خواسته خود می رسند تصریح کرد: نتیجه این موضوع متوجه مجموعه نظام خواهد شد لذا در این شرایط که پرچم جنگ روانی علیه ملت ما برافراشته شده است و مقام معظم رهبری پشتیبان دولتمردان هستند ما نیز میبایست با انجام اقدامات و فعالیت های مورد نیاز و برنامه های موثر، با حضور در میان مردم و جلسات مختلف، پرچم دولت را که بالا نگاه داریم.

وی  با تاکید بر برگرداندن و ترمیم سرمایه های اجتماعی که بعضا به دلایلی خدشه دار شده است ابراز داشت: اهتمام تمامی مسئولین و مدیران برای تحقق این امر لازم است، لذا اگر این امر صورت نگیرد قطعا دیگران برنده بازی خواهند بود.

حسن بیگی در انتها رصد فضای انتخاباتی را امری مهم برشمرد و اظهار داشت: باید اخبار مرتبط با انتخابات بدرستی رصد و بررسی شود و از هرگونه فعالیتی که خلاف قانون باید جلوگیری بعمل آید که هیچ کاندیدی زودتر از موعد مقرر تبلیغ نکرده و مشکلات بوبجود نیاورد و باید احترام به قانون مدنظر تمامی دوستان و کاندیداهای محترم قرار بگیرد.

خروج از نسخه موبایل