نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا (۹۸/۰۶/۱۰)

قیمت‌ها امروز در بازار طلا، ارز و سکه سیر صعودی را همچون روز گذشته در پیش گرفتند، البته پوند و نیم و ربع سکه ارزان شدند.

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل رشد نرخ را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۴۱۱،۹۰۰ (چهارصد و یازده هزار و نهصد ) تومان رسیده بود، امروز – یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ مصادف با ۰۱ سپتامبر ۲۰۱۹ – با رشد ۰.۰۹ درصدی به ۴۱۲،۳۰۰ (چهارصد و دوازده هزار و سیصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۵۴۹،۸۰۰ (پانصد و چهل و نه هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۱۲ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا امروز

هر مثقال طلا امروز با کاهش ۰.۱۱ درصدی، از ۱،۷۸۴،۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و هشتاد و چهار هزار) تومان به ۱،۷۸۲،۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و هشتاد و دو هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه بهار آزادی

امروز سکه بهار آزادی مانند روز قبل رشد نرخ را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۴،۰۵۱،۰۰۰ (چهار میلیون و پنجاه و یک هزار) تومان رسیده بود، امروز – یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ مصادف با ۰۱ سپتامبر ۲۰۱۹ – با رشد ۰.۰۷ درصدی به ۴،۰۵۴،۰۰۰ (چهار میلیون و پنجاه و چهار هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، به ۴،۱۳۰،۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و سی هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر بوده است.

آخرین نرخ سکه امامی

امروز سکه امامی خلاف رشد قبلی با افت نرخ روبه‌رو بوده است، سکه امامی که روز قبل تا ۴،۱۳۰،۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و سی هزار) تومان رسیده بود، امروز – یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ مصادف با ۰۱ سپتامبر ۲۰۱۹ – با کاهش ۰.۴۸ درصدی به ۴،۱۱۰،۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و ده هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه امروز با کاهش ۰.۲۳ درصدی، از ۲،۱۱۳،۰۰۰ (دو میلیون و یکصد و سیزده هزار) تومان به ۲،۱۰۸،۰۰۰ (دو میلیون و یکصد و هشت هزار) تومان رسید.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با کاهش ۰.۲۳ درصدی نسبت به روز قبل، ۱،۲۹۹،۰۰۰ (یک میلیون و دویست و نود و نه هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی، امروز به ۹۳۰،۰۰۰ (نهصد و سی هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۱ درصدی داشته است.

خروج از نسخه موبایل