نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با غیبت ۶ بازیکن شروع می‌شود

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز (شنبه) به دنبال بازگشت از بلژیک اسامی ۲۳ بازیکن را برای برگزاری دیدار با هنگ کنگ در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرد که از میان آن‌ها ۱۳ بازیکن لیگ برتری، ۹ لژیونر و امید ابراهیمی بدون تیم است.

مرتضی پورعلی گنجی (العربی قطر) کریم انصاری فرد (السیلیه قطر) رامین رضائیان (الشحانیه قطر) علیرضا جهانبخش (برایتون انگلیس) سردار آزمون (زنیت سن پترزبورگ روسیه) میلاد محمدی (خنت بلژیک) اللهیار صیادمنش (فنرباغچه ترکیه) مجید حسینی (ترابزون اسپور ترکیه) و مهدی طارمی (ریو آوه پرتغال) بازیکنان لژیونر حاضر در اردوی آتی تیم ملی هستند.

نخستین تمرین شاگردان مارک ویلموتس ساعت ۱۸ فردا (یک شنبه) برگزار خواهد شد، اما برخی لژیونر‌ها نمی‌توانند در این تمرین شرکت کنند.

تیم زنیت سن پترزبورگ، فردا و همزمان با آغاز تمرینات تیم ملی در چارچوب هفته هشتم سوپرلیگ روسیه میهمان اسپارتاک مسکو است و سردار آزمون هم باید تیمش را در این بازی همراهی کند. تیم‌های فنرباغچه و ترابزون اسپور هم که صیادمنش و حسینی را در اختیار دارند همان روز در هفته چهارم سوپرلیگ ترکیه به مصاف هم می‌روند.

علیرضا جهانبخش که امروز حضورش در بازی امروز تیم‌های منچسترسیتی و برایتون از هفته چهارم لیگ جزیره در هاله‌ای از ابهام قرار دارد هم به احتمال فراوان در نخستین روز تمرین تیم ملی شرکت نمی‌کند.

مهدی طارمی از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب به وقت تهران باید با تیم ریوآوه در هفته چهارم لیگ پرتغال با اسپورتینگ لیسبون بازی کند و با توجه به ساعت برگزاری این بازی و سفر طولانی از لیسبون تا تهران، طارمی حتی در صورت رسیدن به کشورمان هم باید فردا به ریکاوری بپردازد.

مرتضی پورعلی گنجی ۲ روز پیش در هفته دوم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر ۹۰ دقیقه برای العربی برابر الدحیل بازی کرد و پس از برگزاری این بازی که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید، راهی تهران شد.

کریم انصاری فرد، مهاجم تیم السیلیه و رامین رضائیان، مدافع تیم الشحانیه هم امروز پس از برگزاری بازی تیم شان به ترتیب با الاهلی و السد به تهران می‌آیند و مشکلی برای حضور در تمرین ندارند.

میلاد محمدی هم از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب باید با تیم خنت بلژیک در هفته ششم ژوپیلر لیگ به مصاف سرکل بروژ برود و حتی در صورت سفر به ایران تا ظهر فردا، احتمال دارد تنها در ساختمان پک ریکاوری کند و در تمرین گروهی شرکت نخواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل