نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار شهرستان قدس؛ حضور شرکت های فعال شهرستان قدس درچهارمین نمایشگاه روستائیان و عشایر کشور

لیلا واثقی در اینباره اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های عشایر وروستاییان سراسر کشور با حضور در این نمایشگاه باارائه دستاوردهای روستایی و عشایری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران به مدت ۴ روز فعال شدند.
واثقی بیان کرد: در این نمایشگاه شهرستان قدس نیز دارای سه غرفه شامل محصولات لبنی دامداران، گل های بنفشه آفریقایی و شرکت آلیش گاز بود که در حال رقابت با شرکت های مشابه خود محصولات خود را نیز عرضه داشتند که ضمن معرفی و عرضه تولیدات خود، ظرفیت تولیدکنندگان این منطقه را برای حضور و رقابت در بازارهای اقتصادی و تجاری نشان می داد.
وی در ادامه افزود: این نمایشگاه در حالی برگزارشد که دارای بخش‌هایی چون طرح های تولیدی و اشتغال‌زایی در میان روستاییان و عشایر، طرح های بوم گردی و گردشگری، تولیدات روستایی، سالن‌های کسب و کار آینده روستا و دیگر طرح های مرتبط با این نمایشگاه بود.
واثقی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه شرایط ویژه برای عرضه محصولات تولیدی برای متقاضیان نیز فراهم شده بود، خاطررنشان کرد: در این نمایشگاه روستاییان و عشایر کشور بخشی از تولیدات خود را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان عرضه می‌کردند.
این مسوول در دیدار از این نمایشگاه ضمن مثبت ارزیابی کردن خروجی این نمایشگاه خاطرنشان کرد: چنین فرصت هایی می تواند باعث بروز و ظهور خیلی از توانمندی های عشایر و روستاییان و بخش های شهری نیز شود و زمینه توسعه و حفظ قابلیت های روستا ها را نیز فراهم کند.
چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور با ارائه دستاوردهای روستایی و عشایری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دیروز به کارپایان داد.

خروج از نسخه موبایل