نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شش هزار و ۷۵۰ نوآموز در شهرستان قدس مورد سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار می گیرند

صادق محمدی، در حاشیه بازدید از مراکز سنجش نوآموزان بدو ورود به دیستان گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلینوآموزان بدو ورود به دبستان شهرستان قدس از ابتدای تیرماه در سه مرکز آغاز و تا پایان شهریور فعال خواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، افزود: تا کنون تعداد ۳۹۷۶ نوآموزسنجش شده و این فعالیت تا سنجش تمام نوآموزان ادامه خواهد یافت.
وی، اعلام کرد: نوبت پذیرش به صورت اینترنتی بوده و زمان دقیق سنجش از قبل در اختیار اولیا قرار می گیرد.
محمدی، خبر داد: از سال گذشته علاوه بر نوآموزان بدو ورود به دبستان، سنجش نوآموزان پیش دبستانی نیز در این مراکز انجام می شود و پیش بینی می گردد تعداد ۲۶۰۰ نوآموز پیش دبستانی مورد سنجش قرار گیرند.
این مقام مسئول، گفت: سال قبل تعداد شش هزار و ۶۰۰  در پایه اول سنجش گردید و پیش بینی می شود که این تعداد برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به شش هزار و ۷۵۰ نفر افزایش یابد.
صادق محمدی، با اشاره به مهاجر پذیر بودن و رشد بالای جمعیت دانش آموزی در این شهرستان بیان داشت: پیش بینی می گردد، تعداد هزار و ۶۵۰ دانش آموز  به جمعیت دانش آموزی مقطع ابتدایی شهرستان قدس افزوده شود که این تعداد رشدی حدود ۵ درصدی را نشان می دهد و این آمار نشان دهنده این است که موضوع افزایش سرانه های آموزشی و ساخت مدارس در شهرستان قدس امری حیاتی است.

خروج از نسخه موبایل