نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تهیه اطلس محرومیت شهرستان قدس

سرهنگ محمد حبیبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس در جمع جهادگران و گروه‌های جهادی شهرستان قدس اظهار داشت: اقدامات گسترده و متنوعی توسط جهادگران شهرستان قدس از قبیل حضور تیم دندانپزشکی در مناطق محروم شهرستان قدس، طبخ و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذا در شهرک عزیزی، ۴۰ روز کار در جریان سیل پلدختر لرستان، تهیه جهیزیه برای یکی از سیل زدگان لرستان، تامین هزینه برای درمان بیماران و معتادان، کار فرهنگی در هیئات و نهادهای مختلف، برگزاری برنامه‌های ویزیت رایگان و بسیاری از اقدامات دیگر را انجام دادند که ظرفیت‌های گروه‌های جهادی را نشان می‌دهد.
وی افزود: آسیب‌های اجتماعی مختلفی در زیرپوست شهر وجود دارد که گروه‌های جهادی در آگاه سازی و اقدامات فرهنگی پیش قدم هستند و باید با نظم و همپوشانی منسجم در راه زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی قدم برداریم.
فرمانده سپاه شهرستان قدس بیان داشت: بایستی در جهت انسجام بیشتر شورای گروه‌های جهادی شهرستان قدس راه‌اندازی و بر موضوعات لازم تمرکز و اطلس محرومیت شهرستان قدس تدوین شود.
حبیبی تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری به لزوم آرایش جنگی در برابر جنگ اقتصادی و معیشتی دشمن بر علیه نظام اسلامی، شورای گروه‌های جهادی و تمام گروه‌ها تحت غالب قرارگاه جهادی شهید جهادگر و مدافع حرم اسداللهی ساماندهی می‌شوند.
خروج از نسخه موبایل