نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رفع موانع تولید دو شرکت صنعتی و تولیدی شهرستان قدس

دراین جلسه که رؤسای ادارات،دستگاه های ذیربط نیز حضور داشتند، صاحبان واحدهای تولیدی به بیان موانع و مشکلات پیش روی خود پرداختند.
لیلا واثقی سرپرست فرمانداری شهرستان قدس در ادامه بازدید از شرکت های تولیدی فعال منطقه گفت: در بازدیدی که ازخط تولید دو شرکت مبل افتخاری و ظهور دریچه نو صورت گرفت، مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در مورد موانعی که تولید کنندگان داشتند؛ اقدامات و دستورات لازم برای مرتفع شدن آن ها صادر شد.
وی با اشاره به اینکه عمده مشکلات مطرح شده از سوی تولیدکنندگان در خصوص معوقات تسهیلات بانکی، بدهی مالیاتی و ارزش افزوده ، مشکلات برق،گاز و مشکل بیمه تامین اجتماعی بود؛ تصریح کرد: تاکید ما بر این است که همت کنیم تمام دستگاه های مربوطه در جهت حل و فصل موضوعات و مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی شهرستان پیشگام باشند.
سرپرست فرمانداری شهرستان قدس در ادامه با بیان اینکه رفع مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی باید در سریعترین زمان ممکن مرتفع شود؛ خاطرنشان کرد: رفع مشکلات تولیدی و اقتصادی، زمینه رونق تولید و توسعه اشتغال و اقتصاد را فراهم می کند.
این مسوول بیان کرد: تولید و اشتغال دغدغه اصلی حال حاضر ما است و در راستای رفع این دغدغه به تعامل و همراهی هر چه بیشتر مدیران ادارات ذیربط و بانک های شهرستان نیاز داریم.
واثقی با مهم ارزیابی کردن این نکته که خدمات اولیه و نیاز واحد های تولیدی باید در اولویت کاری قرار گیرد خاطرنشان کرد: متاسفانه در بررسی مشکلات برخی از تولید کننده ها، این نتیجه حاصل شد که عدم خدمات رسانی به موقع و مطلوب؛ باعث شده خیلی از ماشین آلات و خط تولیدی با رکود مواجه شود و نتواند بازدهی و ارزش افزوده قابل توجهی برای آن شرکت ایجاد کند.
وی در پایان از ایجاد اشتغال پایدار نزدیک به ۴۰۰ نیرو به شرط محقق شدن مطالبات تولیدکنند های این دوشرکت خبر داد و بیان کرد: با توجه به وضعیت موجود اشتغال در شرایط فعلی، این آمار جذب نیرو فرصت خوبی برای کاهش نرخ رشد بیکاری منطقه است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حل مشکلات صنعت و رونق تولید، اقدامات و دستورات لازم در راستای قانون رفع موانع تولید و ستاد تسهیل صادر شد.

خروج از نسخه موبایل