نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۱۰خبر خوش اقتصادی امروز (۲۲ مرداد)

شاخص بورس در ارتفاع ۲۵۷هزار واحدی ایستاد

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در بیست و دومین روز مردادماه با رشد ۱۲۲۰ واحدی به پله ۲۵۷ هزار و ۹۷ واحدی رسید. شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با صعود ۲۸ واحدی به پله ۳ هزار و ۴۶۷ واحدی رسید.

آرامش در بازار دلار

دلار در روز جاری با ثبات نسبت به روز‌های گذشته کار خود را آغاز کرد و برای خرید با رقم ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد.

کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی نرخ مسکن

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که با ایجاد ثبات در بازار مسکن قیمت‌ها در این بازار تا پایان سال بین ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش می‌یابد.

رب گوجه‌فرنگی ارزان می‌شود

معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی و شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خبر افزایش ۴۰ درصدی نرخ رب گوجه‌فرنگی را تکذیب کرد.

ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو

قیمت خودروهای صفرکیلومتر پرتیراژ داخلی در بازار نسبت به هفته گذشته، تغییر چندانی نداشته و روند ثبات را در پیش گرفته است.

کاهش نرخ میوه و صیفی در هفته جاری

رئیس اتحادیه میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران گفت: طبق نرخنامه عمده‌فروشی محصولات کشاورزی از ۲۱ مردادماه نرخ انواع میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته ثابت و در برخی موارد کاهش داشته است.

افزایش ۴۰ هزار تنی تولید گوشت قرمز

قائم‌مقام سازمان امور عشایر کشور با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ضریب خوداتکایی گوشت قرمز در پایان برنامه ششم به ۹۵ درصد برسد، گفت: تولید گوشت در بخش عشایر طی ۵ سال ۴۰هزار تن افزایش یافته است.

تولید روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین در کشور

دبیرکل انجمن صنفی پالایشی‌ها از تولید روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین در کشور خبر داد و گفت: مابه‌التفاوت مصرف روزانه بنزین به کشورهای منطقه صادر می‌شود.

اطلاع کارگران از سنوات و قراردادکار در کمترین زمان

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران گفت: با راه‌اندازی سامانه جامع روابط کار همه قراردادهای کار از این پس در این سامانه بارگذاری شده و کارگران از میزان سابقه و سنوات و بیمه‌پردازی خود با خبر می‌شوند.

رفع توقیف نفتکش ایرانی به‌زودی

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از علاقه‌مندی انگلیس برای آزادسازی کشتی توقیف شده نفتی ایران خبر داد و گفت: اسنادی بین دو کشور مبادله شده که در رفع توقیف این کشتی کمک می‌کند.

 

خروج از نسخه موبایل