نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خدمات ورزشی رایگان به مناطق آسیب دیده ارائه می شود

محسن حسینی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت میزان سرانه های ورزشی در شهرستان قدس اظهار داشت: شهرستان قدس نخبگان ورزشی و مدال آوران ملی و بین المللی در رشته های مختلفی دارد و با توجه به افزایش جمعیت در منطقه، نیاز است میزان این سرانه های آموزشی و ورزشی در جامعه افزایش یابد.
وی افزود: پروژه های نیمه تمام مختلفی مانند سالن ورزشی و زمین چمن در هفت جوی که بیش از ۱۰سال از آن می گذرد و همچنین احداث استخر ورزشی که از پروژه های ملی است، در اولویت کاری اداره ورزش بوده که قول آن را گرفته ایم تا در هفته تربیت بدنی افتتاح شوند.
حسینی ادامه داد: پروژه ورزشی دیگر زمین چمن ورزشی شهدای شهرقدس به مساحت ۳ هزار متر است که با زیرسازی های انجام شده و با جذب اعتبارات در سال ۹۹ افتتاح خواهد شد.
وی بیان داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، امکان تعریف پروژه جدیدی نیست مگر اینکه مورد نیاز و ضروری در جامعه باشد و لازم است مسئولین نسبت به این موضوع توجه داشته باشند لذا مقرر شد تا با واگذاری زمینی به مساحت ۸۰۰ متر از سوی شهرداری قدس و همکاری اداره کل ورزش و جوانان در خصوص احداث خانه جوان، سرانه ورزشی افزایش یابد.
حسینی تاکید کرد: الویت اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس تکمیل پروژه های نیمه تمام است تا بتوانیم سرانه ورزشی شهرستان را افزایش دهیم. در این راستا در بخش صنعت با اختصاص زمینی از طرف شهرداری به اداره کار، سالن ورزشی برای کارگران احداث خواهد شد.
وی در ارتباط با گذاراندن اوقات فراغت در زمینه های آموزشی و ورزشی گفت: برنامه ریزی های مختلفی با ادارات انجام شده تا با جلوگیری از موازی کاری بتوانیم در گذراندن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تاثیر بیشتری در جامعه داشته باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با اشاره به مناطق آسیب دیده تصریح کرد: در راستای ترویج محله اسلامی، با همکاری اداره ورزش و جوانان و با توجه به ثبت نام متقاضیان در مدارس مشخص شده، خدمات رایگان ورزشی به مناطق آسیب دیده ارائه می شود. همچنین با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و نیازمندانی که معرفی می شوند، خدمات رایگان و نیم بهای ورزشی داده می شود.

خروج از نسخه موبایل