نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تحریم وزیر خارجه ایران توسط رئیس‌جمهور آمریکا نهایت عجز آنها در مقابل جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرشهر، حجت‌ الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهریار با تسلیت شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: روز اول ذی‌الحجه مصادف با ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و فاطمه(س) است که ثمره این ازدواج آسمانی ۱۱ نور پاک امامت، علما و سادات هستند.

وی ادامه داد: ازدواج تنها خواندن صیغه محرمیت نیست بلکه ازدواج اهدافی دارد که اگر بر مبنای اهداف مقدس شکل بگیرد برکات و اثرات زیادی دارد چرا که ازدواج اطاعت از دستور خداوند و همچنین عمل به سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) است همچنین اهداف دیگر ازدواج دوری از گناه، تربیت فرزندان صالح و تکثیر نسل پیامبر(ص) . تکمیل‌کننده زن و مرد است.

امام جمعه شهریار در ادامه بیان کرد: تحریم وزیر خارجه کشورمان توسط توسط رئیس‌جمهور احمق آمریکا نشان داد که حماقت ترامپ بیش از هر زمانی است و نشان از ترس و دشمنی آنها است که این اقدام نهایت عجز آنها در مقابل جمهوری اسلامی را می‌رساند.

سالمی سپس گفت: چاره کار ما در مقابل دشمنان نه جنگ و نه مذاکره است چرا که آنها توانایی ایستادن در مقابل ما را ندارند و اینکه هیچ‌گاه قابل اعتمادی نبوده و نیستند از این رو با تفکر مبارزه و ایستادگی در مقابل آنها ایستادگی می‌کنیم.

وی همچنی با اشاره به سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تدابیر معمار کبیر انقلاب بود تا مراقبت کنند که هر فرد از هر جایی که دلش خواست مردم را به تجمع و راهپیمایی دعوت نکند بلکه مدیریتی وجود داشته باشد و فراجناحی باشد.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل