نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بزرگترین سالن کشتی و هتل ورزشی در شهر قدس احداث می شود

به گزارش خبرشهر، ابوطالب آذربرا اظهار داشت: خوشبختانه در دور پنجم شورای اسلامی شهر قدس قدم های ارزنده ای در زمینه احداث و توسعه اماکن ورزشی صورت پذیرفته و پروژه های خوبی تاکنون به بهره برداری رسیده و تعدادی از پروژه های ارزنده نیز در آینده ای نزدیک تقدیم شهروندان خوب شهر قدس ارائه خواهد شد.
وی به برخی از پروژه های شورا وشهرداری اشاره کرد و در این باره افزود:بهره برداری از سالن ورزشی سرخه حصار، ایجاد استخر ورزشی در محله سرخه حصار، ایجاد زمین چمن ورزشی در کنار هتل ورزشی، پروژه ورزشی در محمد آباد و…بخشی از اقدامات این دوره می باشد.
آذربرا در کنار توسعه اماکن ورزشی توجه به حوزه ورزشهای همگانی، صبحگاهی و طرح های ورزشی از این قبیل را نیز بخش دیگری از برنامه های ورزشی برشمرد و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در رابطه با ورزش همگانی توصیه های ارزشمندی را فرموده اند و ورزش همگانی را در سطح دیگر مسایل کلان مملکت مطرح می نمایند لذا فرمایش ایشان فصل الخطاب همه است و باید توسعه حوزه ورزش به خصوص شرایط و بستر برای اجرای ورزش همگانی را تا حد امکان تقویت نماییم.
وی تصریح کرد: خوشبختان امروز در شهر قدس ورزش های همگانی و صبحگاهی در پارکها و محلات مختلف شهر قدس به جد پی گیری و اجرا می شود و شورای اسلامی و شهرداری از این بخش حمایت های خوبی داشته است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قدس تشویق و تجلیل از قهرمانان ورزشکار را نیز بخش دیگری از برنامه ها برشمرد و گفت: قهرمانان ورزشی شهر قدس افتخار بزرگ این شهر هستند که باید مورد حمایت مسئولان باشند و شورا و شهرداری دراین زمنیه نیز تاکنون حمایت های خوبی را ازاین عزیزان داشته و نمونه بارز آن مراسم بزرگ تجلیل از قهرمانان مدال آور در سال گذشته گویای این موضوع می باشد.
وی از هماهنگی و تعامل شورای و شهرداری شهر قدس با سایر ادارات در جهت توسعه ورزش شهر قدس خبر داد و گفت: خوشبختانه طی نشست و جلسه ای که با مسئولان ادارات شهرستان قدس داشتیم توافقات خوبی را برنامه ریزی برای حمایت هر چه بهتر و بیشتر از ورزشکاران شهر قدس صورت پذیرفته و این موضوع نیز به جد در دستور کار قرار گرفته است.
آذربرا هزینه در حوزه ورزش را نوعی سرمایه گذاری برای توسعه و سلامت کشور عنوان کرد و یاد آور شد: ورزش باعث تقویت نشاط اجتماعی، سلامت روحی و جسمی و تندرستی انسان را به همراه دارد و به هر میزان دراین زمینه هزینه شود باید به دید سرمایه گذاری نگریست چرا که جسم سالم افراد می تواند به عنوان سرمایه ای ارزشمند برای توسعه و آبادانی کشور قدم بردارد.
وی در پایان یاد آور شد: امروز خوشحالیم که شورای اسلامی شهر و شهرداری با همدلی و همکاری بسیار خوب کارهای ارزشمندی را برای توسعه شهر قدس در پیش گرفته اند وامید است که این زحمات وتلاش ها مورد رضای شهروندان خوب و فهیم شهر قدس قرار گیرد.

 

منبع: شورای شهر قدس

خروج از نسخه موبایل