نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، در چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملارد که به ریاست توکلی کجانی فرماندار این شهرستان و با حضور سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ،

درخواست هشت واحد تولیدی ، صنعتی ، دامداری و کشاورزی مطرح و برای برطرف نمودن مسائل و مشکلات آنها پس از رایزنی ، تصمیم گیری شد .
این درخواست ها شامل دریافت تسهیلات برای افزایش سرمایه در گردش ، مجوز برای طرح های توسعه ای ، برقراری و افزایش ظرفیت انشعابات آب و برق بود که تک تک آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت .بر اساس این گزارش این چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملارد در سال جاری می باشد که در آن برای حل مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی سطح شهرستان چاره اندیشی می گردد .بررسی نتایج اقدامات مصوبات جلسه قبل از مهم ترین دستورات هر جلسه  می باشد .
توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد با اشاره به شرایط کنونی کشور ، تولید را اولویت نخست در سال جاری عنوان نموده و گفت برهمین اساس جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید منظم تر و جدی تر از گذشته برگزار و مصوبات آن پیگیری می شود .
وی وجود برخی واحدهای تولیدی به واسطه تولیدات منحصر بفرد ، قطع وابستگی به واردات و ایجاد اشتغال را مایه افتخار شهرستان دانست و حمایت از آنها را وظیفه همه مسئولان و مدیران برشمرد. ضرورت ایجاد زیرساخت ها و رفع نیازهای اولیه تولید کنندگان از دیگر مواردی بود که فرماندار ملارد بر آنها تاکید کرد .

 

منبع: فرمانداری ملارد

خروج از نسخه موبایل