نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مسؤولان اجازه نقد به خبرنگاران بدهند

به گزارش خبرشهر،  امین بابایی مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه مطبوعات جنوب شرق استان تهران، اظهار داشت: شهرستان قرچک در حوزه خبر و رسانه رتبه برتر در استان را دارد و باید از اطلاع‌رسانی خبرنگاران تقدیر شود.

وی گفت: نقد سازنده باعث پیشرفت و ترقی جامعه می‌شود در نتیجه مسؤولان باید به خبرنگاران و مدیران روابط عمومی اجازه نقد را بدهند و انتقادپذیر باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران تصریح کرد: روسای ادارات و نهاد ها، نقد کردن خبرنگاران از خود را از حالت شعار خارج کنند و اجازه دهند اصحاب رسانه به‌راحتی مسئولان را مورد نقد قرار دهند.

بابایی افزود: فضای مجازی یکی از عوامل توسعه در کشورهای پیشرفته است و اگر فرهنگ‌سازی انجام نشود گاهاً ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد.

وی ادامه داد: سرانه فرهنگ در استان تهران بسیار ضعیف است و اگر فرهنگ‌سازی در هر حوزه‌ای مناسب باشد پیشرفت حاصل می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران تأکید کرد: از خبرنگارانی که در عرصه خبرنگاری فعالیت دارند تقدیر می‌کنیم و خبرنگارانی که رسالت خبر را به‌درستی انجام نمی‌دهند باید از این عرصه خارج شوند.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌های رسمی در اطلاع‌رسانی نقش بسزایی دارند و باید همه مسؤولان از خبرنگاران حمایت ویژه داشته باشند.

 

منبع: فارس

خروج از نسخه موبایل