نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید امام جمعه شهر اندیشه از شرکت عمران شهر جدید اندیشه

به گزارش خبرشهر، حجت الاسلام والمسلمین بابائیان امام جمعه شهر اندیشه در شرکت عمران حاضر و ضمن دیدار با دکتر مسلم خانی سرپرست، اعضای هیأت مدیره و مدیران این شرکت در روند اجرایی امور مربوط به شرکت عمران و فعالیتهای اجرایی و پروژه­ های آتی شهر اندیشه قرار گرفت.
وی در این دیدار که اولین بازدید امام جمعه از ادارات شهر اندیشه نیز بود با تشکر و قدردانی از خدمات انجام شده توسط شرکت عمران، کالبد مهندسی و دانشگاهی این شرکت را به همراه تدین مدیران آن فرصتی مناسب برای شهر اندیشه بر شمرد و از آن به عنوان برگ زرینی در سیستم مدیریتی نام برد.
در ادامه ایشان به تعامل بین ادارات دولتی و هماهنگی بین آنها و انجام امور مردم در اسرع وقت و همچنین پیگیری مسائل گوناگون شهری اشاره و هم اندیشی بین مسئولان شهری و برگزاری نشستهای مدیریتی و انجام مشاوره ­های مختلف را از جمله برنامه های آن ستاد برشمرد.
در این جلسه مهندس مسلم خانی رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیتهای شرکت عمران و برنامه­ های آن در آینده، از خدمت رسانی مطلوب تر به مردم فهیم شهر اندیشه به عنوان یکی از اولویت های مهم شرکت یاد نمود.
در پایان این نشست امام جمعه شهر اندیشه به همراه مدیران شرکت عمران از مسجد امام هادی (ع) فاز ۵ که توسط این شرکت در مراحل پایانی اجرا می­باشد بازدید نمودند.

 

 

 

 

 

 

منبع: شرکت عمران اندیشه

خروج از نسخه موبایل