نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیگیری برقراری انشعابات بیمارستان در دست ساخت شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، در نشست توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی کشور که مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران ، سرپرست اجرائی بیمارستان ، معاون فنی عمرانی فرمانداری ، بخشداران مرکزی و صفادشت ، شهردار ملارد و روسای ادارات خدمات رسان شهرستان ملارد نیز حضور داشتند،

 آخرین وضعیت برقراری انشعابات برق ، گاز ، آب و فاضلاب ، خطوط تلفن و بهسازی محیط پیرامونی و راههای دسترسی به بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان ملارد مورد بررسی قرار گرفت . در این نشست گزارش روسای دستگاههای خدمات رسان شهرستان و همچنین سرپرست اجرائی بیمارستان فوق درباره پیگیری مکاتبات ، واریز حق انشعابات و ساخت فضاهای مورد نیاز برای برقراری انشعابات ارائه گردید .
توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد با اشاره به این نکته که اولویت و کار اصلی ما در شهرستان ملارد ، تکمیل این بیمارستان می باشد گفت پیگیری های خوبی در برقراری انشعابات صورت گرفته که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند تا بتوانیم وعده دولت تدبیر و امید در راه اندازی بیمارستان که خواسته به حق مردم این شهرستان می باشد را تحقق ببخشیم . توکلی کجانی افزود صرفا به دنبال افتتاح این مرکز درمانی به هر قیمتی نبوده و معتقدیم باید نیازهای درمانی مردم برآورده شده و خدمات لازم به مراجعین ارائه گردد .
وی از پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی ساختمان بیمارستان خبر داد و خاطر نشان کرد بازدیدهای مستمر از روند کارها ، هماهنگی های بین بخشی در حفاری ها و مناسب سازی محیط پیرامونی از مواردی است که با جدیت و دقت در دستور کار قرار دارد .

 

منبع: فرمانداری ملارد

خروج از نسخه موبایل