نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت مثقال طلا امروز ۹۸/۰۵/۰۶

به گزارش خبرشهر، قیمت طلا در بازارهای جهانی طی روز جاری با ثبات نسبت  به آخرین روز کاری قبل به‌ارزش ۱۴۱۸٫۵ دلار مبادله می‌شود.

به گزارش تسنیم، در روزهای اخیر کاهش همزمان قیمت جهانی طلا  با قیمت ارز در بازار داخلی، موجب شد تا قیمت طلا و سکه در بازار داخلی کاهش چشمگیری را تجربه کند.

به صورتی که هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار سبزه میدان از کانال ۴۰۰ هزاری به ۳۰۰ هزار تومان سقوط کرد هر چند طلا زمان زیادی در این کانال باقی نماند. سقوط آزاد قیمت ها در انواع سکه نیز مشهود بود به طوری که قیمت سکه طرح جدید از کانال ۴ میلیونی به ۳ میلیون برگشته بود.

البته کاهش قیمت ها در بازار خیلی دوام نداشت و در روزهای قبل سیر صعودی قیمت ها آغاز شد اما از روزهای پایانی هفته قبل بار دیگر مدار بازار طلا و ارز نزولی شد.

امروز در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلا نسبت به روز کاری قبل، افزایش داشته است؛  هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۴۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴عیار با قیمت ۵۵۸ هزار و ۱۰۰ تومان و هر مثقال طلا با قیمت یک میلیون و ۸۱۳ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

سکه‌فروشان سبزه‌میدان، امروز قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید را ۴ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم را ۴میلیون و ۱۹۴ هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی را ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی را یک میلیون و ۴۹۹ هزار تومان و سکه گرمی را ۹۶۹هزار تومان اعلام کرده‌اند.

نوع قیمت لحظه
قیمت سکه بهارآزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۳۰۸  هزار تومان
قیمت سکه بهارآزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۹۴  هزار تومان
قیمت نیم سکه بهارآزادی ۲ میلیون و ۲۹۸  هزار تومان
قیمت ربع سکه بهارآزادی یک میلیون و ۴۹۹  هزار تومان
قیمت سکه گرمی ۹۶۹ هزار تومان
قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۸  هزار و ۶۰۰ تومان
قیمت هر گرم طلای ۲۴ عیار ۵۵۸  هزار و ۱۰۰ تومان
قیمت هر مثقال طلا یک میلیون و ۸۱۳ هزار تومان
قیمت هر اونس طلای جهانی ۱۴۱۸٫۵ دلار

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت مثقال طلا امروز ۹۸/۰۵/۰۵

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت مثقال طلا امروز ۹۸/۰۵/۰۳

خروج از نسخه موبایل