نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برنامه های مشترک فرهنگی نقطه عطف دیدار و گفتگو با مدیر کل کتابخانه های استان تهران

به گزارش خبرشهر، علی نیکنام انزابی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران به همراه رضایی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار باحضور در دفتر نادر نیک خواه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار با وی به گفتگو پرداخت.

بنا بر این گزارش، در این دیدار دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهریار از برگزاری منظم جلسات با شهرداری های شهرهای مختلف شهرستان بمنظور پیگیری مطالبات انجمن مبنی بر پرداخت نیم درصد سهم شهرداریها جهت توسعه فضای فرهنگی و رفع مشکلات کتابخانه ها اظهار رضایت نموده و از حضور کارشناسان نهاد کتابخانه های  استان تهران در هرچه بهتر برگزارشدن جلسات قدردانی کرد .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار با اشاره به برگزاری طرحهای فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از جمله جام باشگاه های کتابخوانی، روستاهای دوستدار کتاب و یار مهربان بر لزوم همکاری های مشترک تاکید کرد.

مدیر کل امورکتابخانه های استان تهران ضمن تبریک انتصاب نیک خواه بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، بر همکاریهای مشترک در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در مناسبتهای ملی و مذهبی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار تاکید نمود .

وی افزود: انشالله باهمکاری شهرداری های بخش های مختلف شهرستان و نگاه ویژه به گسترش و تجهیز کتابخانه ها از منابع کتاب و رفع مشکلات کمبود کتابدار گام مثبتی در ارائه خدمات به قشر جوان در حوزه کتاب و کتابخوانی برداریم .

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار

 

خروج از نسخه موبایل