نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پنجمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، پنجمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان ملارد صبح امروز به ریاست توکلی کجانی فرماندار این شهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد .

در این جلسه هر کدام از اعضاء پیرامون اقدامات صورت گرفته برای اجرای مصوبات جلسه قبل به ارائه گزارش پرداخته و پیشنهادات خود برای برگزاری هرچه باشکوه تر و پرشورتر انتخابات  در اسفندماه سال جاری ارائه نمودند . توجه به شعار وزارت کشور با این مضمون ” انتخابات ۹۸ ، گام دوم انقلاب ، قانونمندی ، بی طرفی و انسجام ملی ”  ، تلاش برای ایجاد انگیزه و جلب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای با  ایده های نو و خلاقانه و برگزاری نشست با گروههای سیاسی ، اتحادیه های صنفی و قومیت های مختلف ساکن در شهرستان از مواردی بود که در این نشست مطرح و مورد همفکری قرار گرفت . در این جلسه همچنین گزارشی از آخرین وضعیت صندوق ها ، تعداد رای اولی ها ، ملزومات ، هزینه ها و پیش بینی های صورت گرفته  به ویژه در بخش های پشتیبانی ، تبلیغاتی و فناوری اطلاعات ارائه گردید . بازخوانی قوانین مربوط به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بهمراه آخرین تغییرات و اصلاحات از بخش های دیگر این جلسه بود که با هدف آشنائی حاضرین با قوانین و دستورالعمل های موجود برگزار گردید .

 

منبع: فرمانداری ملارد

خروج از نسخه موبایل