نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تحقق رونق تولید با توجه به ارزش و اهمیت تولیدکنندگان

به گزارش خبرشهر، در استمرار بازدیدهای فرماندار شهرستان شهریار به منظور بررسی و برطرف نمودن مسائل و مشکلات موجود، بازدید  طاهری فرماندار و رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شهریار بهمراه اعضای این کارگروه اعم از روسا، مدیران ادارات و دستگاه های مرتبط در شهرستان، از شرکت صنایع پلاستیک و ملامین ایران و شرکت تولیدی پارس صنعت فرتاک در شهریار بازدید بعمل آورد.

بنا بر این گزارش؛ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیز به ریاست طاهری فرماندار شهرستان شهریار با محوریت بررسی و حل مشکلات و درخواست های دو واحد تولیدی مذبور در محل شرکت صنایع پلاستیک و ملامین ایران برگزار شد که جمعی از تولیدکنندگان با حضور در این جلسه مشکلات، مطالبات و موانع واحد تولیدی خود را مطرح کردند.

فرماندار شهریار در این جلسه با بیان اینکه امروز، تولید داخلی و تولیدکنندگان بسیار مورد توجه قرار دارند و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها در اولویت های اساسی کار ما است اظهار داشت: بطور جدی پیگیر موضوعات مطرح شدهع توسط این عزیزان خواهیم بود و به روسا ادارات و مدیرن دستگاه ها تاکید کرده ایم تا حد توان مساعدت های لازم را صورت دهند.

طاهری با اشاره به شعار سال(رونق تولید) گفت: تحقق این شعار راهبردی جز با ارزش قائل شدن واقعی به صاحبان صنایع و تولید میسر نخواهد شد و لذا در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، حل مشکل واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک برای ما تفاوتی نداشته و هدف ما بهبود اوضاع و شرایط تولید و اشتغال در سطح شهرستان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار حل برخی مسائل و مشکلات مطرح شده توسط تولیدکنندگان را ساده عنوان کرد که میتواند زمینه ساز افزایش فضای کاری و اشتغال در این واحد ها شود، با تاکید بر اینکه ایجاد اختلال یا کندی در امر تولید توسط هیچ اداره و دستگاهی قابل قبول نیست اظهار داشت: توجه به این موضوع و همچنین کاهش زمان استعلامات و مکاتبات اداری و بوروکراسی ادارات در موارد در دستور کار دولت و استانداری محترم تهران قرار دارد.

طاهری با بیان اینکه میبایست اقدامات لازم را برای ورود کارگاه های صنعتی فاقد پروانه صنفی به بورس، بررسی و انجام شود گفت: انجام این موضوع که با محوریت اداره صمت شهریار میباشد میتواند فعالیت های این واحدهای تولیدی را ثمر بخش و سودمند تر کرده و آنها میتوانند متناسب با ظرفیت و امکانات خود از فضای مثبت بورس در راستای ارتقای سطح کاری و تولیدی خود استفاده کنند.

فرماندار شهرستان شهریار در انتها از بخشودگی صد درصدی جرائم مالیاتی واحدهای تولیدی مورد بازدید خبر داد و تصریح کرد: با توجه به وضعیت کلی کشور و شرایط اقتصادی موجود و لزوم توجه بیش از گذشته به امر تولید، این موضوع میتواند به شرکت های ما کمک نماید و از آسیب رسیدن جدی بر پیکره تولید و اشتغال جلوگیری کند.

 

 

منبع:  فرمانداری شهریار

خروج از نسخه موبایل